Sőt: a verseny egyelőre még éleződik, s ez az árak stabilizálódását, sőt csökkenését hozhatja magával. Megemlítette, hogy az Air Berlin és a Condor egyesülésével olyan nagy cég jön létre mintegy 150 gépből álló flottával, ami már a Lufthansának is komoly konkurenciát jelenthet.
Németország második legnagyobb légitársasága, az Air Berlin egy éven belül már a harmadik felvásárlást tervezi: a dba és az LTU diszkont társaságok után a Condort akarja megvenni. Az Air Berlinnek ezen felül 24 százalékos részesedése van az osztrák Niki Lauda fapados légitársaságban.
A Condor évi hétmillió utassal és világszerte 70 célállomással egyike a vezető charter légicégeknek.
Stabilak maradnak a repülőjegyárak
A közeljövőben stabilak maradnak a repülőjegyárak, sőt akár csökkenhetnek is a turistautakra szakosodott német Condor légitársaság ügyvezető igazgatója szerint. Az igazgató, aki egyben a német légitársaságok szövetségének elnöke, úgy látja, a cégek körében zajló konszolidáció folyamata még nem annyira gyors, hogy a következő három évben csökkenne a verseny.