2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Ismét Superbrand minősítést kapott a TV2 márka. 15 tagú független marketing- és kommunikációs szakemberekből álló bizottság döntött a díjakról.

A Superbrands Program keretében 2007-ben is odaítélték a legjobb márkáknak járó díjakat. A Nemzetközi Superbrands Szervezet definíciója szerint: "Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, melyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek."

"A TV2 számára ez az elismerés azt bizonyítja, hogy a márka továbbra is sikeres. A Superbrand minősítés nagyban köszönhető annak, hogy a csatorna a szórakoztatás mellett azt is céljának tekinti, hogy minőségi műsorkörnyezetben pozitív szellemi és emocionális értékeket közvetítsen nézőinek" - nyilatkozta Kereszty Gábor, a TV2 vezérigazgatója.

A Superbrands Magyarország a GfK Piackutató Intézet segítségével ebben az évben a fogyasztók véleményét is feltérképezte. A Szabadalmi Hivatal adatbázisa alapján 1800 márkanév közül választották ki azokat a hazánkban működő, magyar és nemzetközi márkát, amelyek megfelelnek a szervezet által definiált elvárásoknak.

A Superbrands egy 1995-ben Nagy-Britanniában, a márkaépítés díjazására létrehozott független szervezet. Mára a világ 57 országában működik. A Superbrands Szervezet egyik legfőbb törekvése, hogy a legerősebb márkák meghatározásával, történetük, sikereik széles körben történő bemutatásával a márkaépítés jelentőségére irányítsa a figyelmet.

A program nagy hangsúlyt fektetett arra, hogy megismertesse a legkiválóbb márkákat a szélesebb közönséggel. Ennek érdekében 2007. őszén nagyszabású kampányt indít a magyar szupermárkák bemutatására.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!