A Superbrands Program keretében 2007-ben is odaítélték a legjobb márkáknak járó díjakat. A Nemzetközi Superbrands Szervezet definíciója szerint: "Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, melyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek."
"A TV2 számára ez az elismerés azt bizonyítja, hogy a márka továbbra is sikeres. A Superbrand minősítés nagyban köszönhető annak, hogy a csatorna a szórakoztatás mellett azt is céljának tekinti, hogy minőségi műsorkörnyezetben pozitív szellemi és emocionális értékeket közvetítsen nézőinek" - nyilatkozta Kereszty Gábor, a TV2 vezérigazgatója.
A Superbrands Magyarország a GfK Piackutató Intézet segítségével ebben az évben a fogyasztók véleményét is feltérképezte. A Szabadalmi Hivatal adatbázisa alapján 1800 márkanév közül választották ki azokat a hazánkban működő, magyar és nemzetközi márkát, amelyek megfelelnek a szervezet által definiált elvárásoknak.
A Superbrands egy 1995-ben Nagy-Britanniában, a márkaépítés díjazására létrehozott független szervezet. Mára a világ 57 országában működik. A Superbrands Szervezet egyik legfőbb törekvése, hogy a legerősebb márkák meghatározásával, történetük, sikereik széles körben történő bemutatásával a márkaépítés jelentőségére irányítsa a figyelmet.
A program nagy hangsúlyt fektetett arra, hogy megismertesse a legkiválóbb márkákat a szélesebb közönséggel. Ennek érdekében 2007. őszén nagyszabású kampányt indít a magyar szupermárkák bemutatására.