1p

Az Európai Bíróság kedden olyan döntést hozott, miszerint az EU-ban a kiskereskedelmi cégek hirdethetnek termékeiknek a vetélytársuk árával való összehasonlításával is, feltéve ha megfelelő tájékoztatást kapnak a fogyasztók az árak mögötti termékekről.

A belga bíróságtól került az ügy a legfőbb uniós bírói hatóság elé. Belgiumban a német Lidl áruházlánc beperelte a belga Colruyt SA kiskereskedelmi céget, mert az úgynevezett összehasonlító reklámozást folytatott ellene és bírósággal akarta kimondatni az adott esetben ennek tilalmát.

Az áruk vagy szolgáltatások tartalmi összevetési lehetősége nélküli összehasonlító hirdetését általában tiltják Európában.

MTI/Mendzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!