1p

Az Európai Bíróság kedden olyan döntést hozott, miszerint az EU-ban a kiskereskedelmi cégek hirdethetnek termékeiknek a vetélytársuk árával való összehasonlításával is, feltéve ha megfelelő tájékoztatást kapnak a fogyasztók az árak mögötti termékekről.

A belga bíróságtól került az ügy a legfőbb uniós bírói hatóság elé. Belgiumban a német Lidl áruházlánc beperelte a belga Colruyt SA kiskereskedelmi céget, mert az úgynevezett összehasonlító reklámozást folytatott ellene és bírósággal akarta kimondatni az adott esetben ennek tilalmát.

Az áruk vagy szolgáltatások tartalmi összevetési lehetősége nélküli összehasonlító hirdetését általában tiltják Európában.

MTI/Mendzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!