2p

Rosszul sült el a Sanoma hirdetőknek szánt nyereményjátéka. A Cosmopolitan februári számába tévedésből "Nagyon drukkolunk minden egyes kiba***tt hirdetőnknek" szlogennel jelent meg a játék reklámja.

A Cosmopolitan legutolsó számához fűzött hirdetői kommunikációba a szerkesztőség egy munkatársának hibájából egy olyan mondat került, mely összeegyeztethetetlen a Sanoma szellemiségével és hirdetői partnereivel való együttműködésének stílusával, hangnemével, valamint teljes mértékben ellentétes eredeti szándékunkkal, áll a lapunkhoz eljuttatott közleményben.

Rengeteg munkát és energiát fektettünk ebbe a nyereményjátékba, a hozzá kapcsolódó megfelelő kommunikáció kreatív és személyre szabott megoldásába, ezért is sajnálatos, hogy ezen, számunkra is érthetetlen megnyilvánulás miatt az egész nyereményjáték negatív megvilágításba kerülhet.

Mind a Sanoma Budapest Zrt., mind pedig a lapot kiadó Hearst Sanoma Budapest Kft. teljes vezetése és dolgozóinak nevében elhatárolódunk minden ilyen jellegű megnyilvánulástól és valamennyi partnerünktől ezúton is személyesen elnézést kérünk. Az ügy részleteinek kivizsgálását követően az egyéni felelősségre vonás elkerülhetetlen, amelyre a szükséges lépéseket azonnali hatállyal megtettük.

Bízunk benne, hogy eredeti szándékunknak megfelelően minden kedves partnerünk részt vesz a meghirdetett játékban.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!