A dinamikus növekedés annál is inkább örvendetes, mivel világszerte stagnálás vagy néhány százalékos növekedés mérhető, míg az orosz piac erős kétszámjegyű növekedést mutat. A legnagyobb összegeket vonzó tömegmédia például 32 százalékos növekedést tudott felmutatni. A legnagyobb százalékos ugrást az online költéseknél regisztrálták a szakemberek, a szegmens 75 százalékkal bővült. Igaz teszik hozzá a bázis rendkívül alacsony volt, a 2003-as féléves adatok szerint is csak 8 millió dollár (összehasonlítva a magyar piacra a becslések szerint 1,5 milliárd forintot ért el 2002-ben.)
A televíziós reklámokon a médiatulajdonosok fél milliárd dollárt realizáltak, a nyomtatott sajtó 340 milliós, az outdoor piac pedig 250 milliós a becslések szerint. Az impozáns eredmények ellenére az RAAA szakértői úgy vélik hamarosan konszolidációs időszakba ér az orosz piac is és az eddigi erőteljes növekedés megállhat.
Édekes ugyanakkor párhuzamba állítani a magyar és az orosz piacot, hiszen hazánk méreténél fogva más dimenziót képvisel, ám a reklámpiacunk korántsem annyival kisebb. Meglepő eredményre jutunk akkor is, ha a legnagyobb hirdetőkkel hasonlítjuk össze az orosz piacot. Az elsőszámú Procter & Gamble ugyanis a teljes orosz piacot le tudná fedni.
Szárnyal az orosz reklámpiac
Az első félévben 1,2 milliárd dollárt ért el az orosz hirdetési piac, és a szakemberek szerint ez év végére akár 4 milliárd dollár is lehet.