2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az első félévben 1,2 milliárd dollárt ért el az orosz hirdetési piac, és a szakemberek szerint ez év végére akár 4 milliárd dollár is lehet.

A dinamikus növekedés annál is inkább örvendetes, mivel világszerte stagnálás vagy néhány százalékos növekedés mérhető, míg az orosz piac erős kétszámjegyű növekedést mutat. A legnagyobb összegeket vonzó tömegmédia például 32 százalékos növekedést tudott felmutatni. A legnagyobb százalékos ugrást az online költéseknél regisztrálták a szakemberek, a szegmens 75 százalékkal bővült. Igaz teszik hozzá a bázis rendkívül alacsony volt, a 2003-as féléves adatok szerint is csak 8 millió dollár (összehasonlítva a magyar piacra a becslések szerint 1,5 milliárd forintot ért el 2002-ben.)

A televíziós reklámokon a médiatulajdonosok fél milliárd dollárt realizáltak, a nyomtatott sajtó 340 milliós, az outdoor piac pedig 250 milliós a becslések szerint. Az impozáns eredmények ellenére az RAAA szakértői úgy vélik hamarosan konszolidációs időszakba ér az orosz piac is és az eddigi erőteljes növekedés megállhat.

Édekes ugyanakkor párhuzamba állítani a magyar és az orosz piacot, hiszen hazánk méreténél fogva más dimenziót képvisel, ám a reklámpiacunk korántsem annyival kisebb. Meglepő eredményre jutunk akkor is, ha a legnagyobb hirdetőkkel hasonlítjuk össze az orosz piacot. Az elsőszámú Procter & Gamble ugyanis a teljes orosz piacot le tudná fedni.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!