A társaság szeretne európai szinten is jelentős, komplex logisztikai szolgáltatóvá válni, illetve a közúti fuvarozói piacon a legnagyobbak közé bekerülni. Az elnök-vezérigazgató tervei szerint három év alatt megduplázzák a 2005-ös árbevételt.
Derűlátón tekintünk erre az évre - mondta Wáberer György -, igyekszünk mindent megtenni azért, hogy minimálisra szorítsuk le az eredményességet kedvezőtlenül befolyásoló tényezőket. A cégcsoport menedzsmentjének döntése nyomán az idén a romániai és a lengyel leányvállalatok fejlesztésére összpontosítanak, ezek már eddig is sikeresen működtek az adott országok piacain.
Románia és Bulgária ez évi uniós csatlakozása kapcsán elmondta: az európai fuvarozási piacot már a két új uniós tag megjelenése előtt is nagyon erős verseny jellemezte. Románia és Bulgária fuvarozóinak erősödő részvétele az európai szállítmányozásban a teljes fuvarozói társadalomnak újabb kihívást jelent.
A két ország alacsonyabb üzemanyagárai, eltérő adózási rendszere és erőteljesebb gazdasági fejlődése miatt alacsonyabb fuvardíjakkal dolgozhatnak a szállítmányozóik. Az árakban mutatkozó versenyt csak magasabb szintű szolgáltatásokkal, európai színvonalú járműparkkal és az eddiginél is precízebb fuvarszervezéssel lehet felvenni.
Az esetleges tőzsdei megjelenésről szólva csupán annyit mondott, a kérdés napirenden van, de nem az elsődleges szempontok között, számol be a Világgazdaság.