Ugyanakkor mindenki bízik a sikerben, és hogy ez a sok vesződség látványos eredményekkel jár. Ennek szellemében a Samsungnál a Mártix által biztosított jogokat több termék kampányában fel kívánják használni. Világszerte négy, a cég márkajelzését viselő áruféleség reklámjaiban feltűnnek majd a film motívumai, így az LCD- és a plazma-tv-k, a limitált kiadású Martix-telefonok, és az általános fogyasztói piacnak készülő kamerával ellátott telefonok esetében. A mobilkészülékek kampánya, amely már az idehaza fogható csatornákon is igen gyakran feltűnik egy héttel előzi meg a film május 15-i, vagyis mai világpremierjét.
Százmillió dollárért töltötték újra a Samsungot - sok hűhó a Mátrixért
A filmek egyre gyakrabban nem csak a mozi pénztáraknál jelenthetnek anyagi sikert. A The Matrix: Reloaded, a kultfilm második része, a járulékos bevételekből úgy tűnik, máris rekorder lesz. Több cég is fantáziát látott a filmből nyerhető népszerűségből, a szponzorok közül azonban a legígéretesebbnek a koreai Samsung látta a lehetőségeket. Az elektronikai cég, amely többek között mobilkészülékeinek népszerűsítését reméli a támogatásért, illetve kizárólagos jogokat kapott - a filmben jelentős szerepet játszó - készülékekre, 100 millió dollárt fizetett mindezért a Warner Bros-nak.