2p

A Magyar Telekom (MT) integrált ügyfélszolgálati központot hozott létre Szegeden, az új call centerben rövidesen 270 operátor szolgálja ki a cég partnereit - közölte Hantzmann Ferenc, az MT lakossági ügyfélszolgálati igazgatója szerdán sajtótájékoztatón a Tisza-parti városban.

Az új hívásközpontban a cég mindhárom - vezetékes, mobil és szélessávú internetes - üzletágának partnereit kiszolgálják. A telephely 60-70 operátori munkahellyel indult, amely más hívásközpontokban felszabaduló álláshelyekkel 270-re bővül - közölte az igazgató.

A hívásközpontban dolgozók 60 százaléka felsőfokú végzetséggel rendelkezik, és követelmény a magyar mellett legalább egy európai nyelv ismerete is. Az MT választása azért esett Szegedre, mert az egyetemi városban rendelkezésre áll a megfelelően képzett munkaerő - mondta Hantzmann Ferenc.

A központ 2,4 ezer négyzetméteres területét az MT bérli az ingatlant kivitelező és üzemeltetető Real Hungary Zrt.-től - tudatta az igazgató.

Az ügyfelektől érkező hívásokat a cég a fővárosban, Szegeden, Sopronban és Nyíregyházán működő hívásközpontjai között az aktuális terheltség, valamint az operátorok szakismerete és nyelvtudása alapján egy számítógépes rendszer osztja el.

Az új call centerben elsősorban olyan operátorok kapnak helyet, akik a T-Mobile, a T-Com és a T-Online szolgáltatásokról megfelelő ismeretekkel rendelkeznek. A központ munkatársai az ügyfeleknek például műszaki segítséget nyújtanak, segítik a kezelői szolgáltatásokat, illetve adminisztratív ügyekben is támogatják őket.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!