Az előfizetési díjak elérték azt a szintet, amelyen már mindenki számára elérhetővé válik a gyors internetkapcsolat – mondta Megyeri Tibor, a Magyar Telekom Nyrt. igazgatóhelyettese. Jelentősebb árcsökkenést ezért az idén nem vár a legnagyobb hazai távközlési szolgáltató munkatársa. Szerinte már nem a havi díj gátolja a széles sávra előfizetők számának a növekedését.
Hasonló véleményen van Szűcs László, a UPC Magyarország Kft. média- és sajtókapcsolati igazgatója, aki szerint a szolgáltatók más formában kínálnak majd kedvezményeket, valamint egyre nagyobb figyelmet fordítanak a jelenlegi ügyfelek elégedettségének növelésére.
Nem várnak drasztikus áresést a következő években a GTS-Datanetnél sem. Persze ha a nagykereskedelmi árak csökkennek, az a kiskereskedelemben is érezteti a hatását. Ez azonban a társaság várakozásai szerint jóval kisebb mértékű lehet, mint az elmúlt években, maximum évi 5-10 százalékos árcsökkentést jelenthet – közölte Szathmári Géza ügyvezető igazgató.
A hangsúly az ügyfélszerzésről áthelyeződik az előfizetők megtartására, nagyobb szerep jut a lojalitás erősítésének – állítja Zsembery György, a Hungarian Telephone and Cable Corporation marketingvezérigazgató-helyettese. Megítélése szerint várható ugyan árcsökkenés és kedvező díjú ajánlatok megjelenése a hang és internet kombinált szolgáltatásokban, de ennél sokkal fontosabb lesz az egyénre szabott megoldások megjelenése és az összekapcsolt szolgáltatások igénybevétele, írja a Világgazdaság.