2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Ma már nem kell szatyornyi színes cédulával vásárolni menni annak, aki élni kíván a kereskedők kedvezményes ajánlataival. Az off-line világban már jól bevált kupon-programok ideális közeget találtak az interneten.

Az on-line szelvények nagy előnye az olcsóság és az egyszerű használat. A kedvező fogadtatást bizonyítja például a ValuPage.com, ahol a látogatók (unique visitors) száma két év alatt 100.000-ről mára 2,6 millióra nőtt. A legnagyobb játékosok, a CoolSavings.com, a MySavings.com, vagy a Bizrate.com 5 milliósnál is nagyobb forgalommal dicsekedhetnek.

Az on-line kupon oldalak működése igen egyszerű. A látogató rövid, a legfontosabb adatokat tartalmazó regisztráció után válogathat a különböző kategóriákba sorolt kuponok között. A kiválasztott és kinyomtatott szelvényről a legközelebbi vásárláskor a pénztáros leolvassa a vonalkódot és a szelvényt web-pénzre váltja. Ezt azután megfelelő boltban, vagy egy adott márkájú termék vásárlásakor készpénzként lehet felhasználni. Az Egyesült Államokban, ahol a szelvényvagdosásnak és az árengedmény-vadászatnak komoly hagyománya van mindez több, mint játék. Szakértők szerint az on-line kuponok használatával egy négytagú család csupán az élelmiszervásárlásnál évi 1000 dollárnál is többet takaríthat meg.

A legnépszerűbb on-line kupon kategóriák

Sorrend Kategória Részesedés %
1. Élelmiszer 59
2. Könyv 32
3. Egészség 30
4. Zene 26
5. Szépségápolás 17
6. Gyorsétkezés 16
7. Ruházat 14
8. Játék 14
9. Egyéb étterem 13
10. Elektronika 13

Forrás: NDP Group Inc.

Az on-line kupon kiválóan alkalmas a vásárlók figyelmének megragadására, az érdeklődés felkeltésére és a termék/szolgáltatás kipróbálására való csábításra. A negyedik fázis, az ismételt vásárlásra való késztetés már más megoldásokat igényel. Ez az a pont, ahol vissza kell térni a kereskedelem klasszikus szabályaihoz. Mint ahogy egy áruház építését sem lehet a harmadik emelettel kezdeni, az e-üzleteknél is először a kereskedelmi alapokat kell megteremteni, mielőtt kuponos, vagy más lojalitás építő programba kezdenénk.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!