2002. április 2. 11:00

Hirdetések már sok száz évvel ezelőtt is voltak. Talán már az ókori görögök is hirdettek, sőt elképzelhető, hogy még az őket megelőző korokban is megpróbálták befolyásolni a fogyasztót. Ám ez az üzletág csak a 18. században virágzott fel, a hirdetések kutatása pedig még ennél is újabb keletű.

HUFFMAN, C.– KAHN, B. E. [1998]: Variety for Sale: Mass Customization or Mass Confusion? Journal of Retailing, 74. köt. 4. sz. ősz, 491-514. o.

HUNT, M. W. [1998]: From local to global. Advanced Materials and Processes, 154. köt. 3. sz. szeptember, 2. o.

JOHN, G. – WEISS, A. M. – DUTTA, S. [1999]: Marketing in Technology-Intensive Markets: Toward a Conceptual Framework. Journal of Marketing, október, külön kiadás, 63. köt. 78-92. o.

LAMPEL, J – MITZBERG, H.[1996]: Customizing Customization. Sloan Management Review , ősz

LARDNER, J. [1999]:Your every command. Consumers are getting the 'one-to-one' treatment. U.S. News &World Report, Vol. 127 Issue 1, July 5, 44-46. o.

LAVIDGE, R. J. [1999]: „Mass Customization” Is Not An Oxy-Moron. Journal of Advertising Research, 39. köt. 4. sz. július-augusztus, 70-73. o.

LUCAS, S. [1999]: One on one. Brandweek, 40. köt. 35. sz. Media Outlook, szeptember 20. 16-22. o.

PEPPER, D.–ROGERS, M. [1999]: Is Your Company Ready for One-to-One Marketing? Harvard Business Review, 77. köt. 1. sz. jaunár-február, 151-161. o.

PINE II, B. J.–PEPPERS, D.–ROGERS, M. [1995]: Do You Want to Keep Your Customers Forever? Harvard Business Review, március-április

SCHONFELD, E. [1998]: The customized, digitized, have-it-your-way economy. Fortune, 138. köt. 6. sz. szeptember 28. 114-121. o.

SIMON, H. A: A korlátozott racionalitás. A racionalitás mint folyamat és mint gondolkodási produktum. KJK, 1982. 59-86.o.

RIEKER, J.–SCHAEFER, J. [1997]: Rendet teremteni az adatözönben. Vezetéstudomány, XXVIII. évf. 11. sz. november, 51-53. o.

STEVE, A. [1999]: Mass Customization. Computerworld, 33. köt. 36. sz. szeptember 6, 54-55. o.

STEWART, T. A. [1999]: Customer Learning is a Two-Way Street. Fortune, 139. köt. 9. sz. május 10. 158-160. o.

SWEAT, J. [1999]: When Customers Are King. Information Week, 754. sz. szeptember 27. 362-368. o.

TÓFALVI GYULA [1996]: Rugalmas specializáció. OMFB tanulmány, Budapest

TOFFLER, A. [1984]: Information Explosion, Futuribles, No.74

ZELENY, M. [1996]: Customer-specific value chain: Beyond mass customization? (Editorial.) Human Systems Management, 15.köt. 2.sz. 93-98.o.

ZELENY, M. [1997]: The decline of forecasting. Human Systems Management, 16. köt 1.sz., 1-3. o.

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.