2002. április 2. 11:00

Hirdetések már sok száz évvel ezelőtt is voltak. Talán már az ókori görögök is hirdettek, sőt elképzelhető, hogy még az őket megelőző korokban is megpróbálták befolyásolni a fogyasztót. Ám ez az üzletág csak a 18. században virágzott fel, a hirdetések kutatása pedig még ennél is újabb keletű.

HUFFMAN, C.– KAHN, B. E. [1998]: Variety for Sale: Mass Customization or Mass Confusion? Journal of Retailing, 74. köt. 4. sz. ősz, 491-514. o.

HUNT, M. W. [1998]: From local to global. Advanced Materials and Processes, 154. köt. 3. sz. szeptember, 2. o.

JOHN, G. – WEISS, A. M. – DUTTA, S. [1999]: Marketing in Technology-Intensive Markets: Toward a Conceptual Framework. Journal of Marketing, október, külön kiadás, 63. köt. 78-92. o.

LAMPEL, J – MITZBERG, H.[1996]: Customizing Customization. Sloan Management Review , ősz

LARDNER, J. [1999]:Your every command. Consumers are getting the 'one-to-one' treatment. U.S. News &World Report, Vol. 127 Issue 1, July 5, 44-46. o.

LAVIDGE, R. J. [1999]: „Mass Customization” Is Not An Oxy-Moron. Journal of Advertising Research, 39. köt. 4. sz. július-augusztus, 70-73. o.

LUCAS, S. [1999]: One on one. Brandweek, 40. köt. 35. sz. Media Outlook, szeptember 20. 16-22. o.

PEPPER, D.–ROGERS, M. [1999]: Is Your Company Ready for One-to-One Marketing? Harvard Business Review, 77. köt. 1. sz. jaunár-február, 151-161. o.

PINE II, B. J.–PEPPERS, D.–ROGERS, M. [1995]: Do You Want to Keep Your Customers Forever? Harvard Business Review, március-április

SCHONFELD, E. [1998]: The customized, digitized, have-it-your-way economy. Fortune, 138. köt. 6. sz. szeptember 28. 114-121. o.

SIMON, H. A: A korlátozott racionalitás. A racionalitás mint folyamat és mint gondolkodási produktum. KJK, 1982. 59-86.o.

RIEKER, J.–SCHAEFER, J. [1997]: Rendet teremteni az adatözönben. Vezetéstudomány, XXVIII. évf. 11. sz. november, 51-53. o.

STEVE, A. [1999]: Mass Customization. Computerworld, 33. köt. 36. sz. szeptember 6, 54-55. o.

STEWART, T. A. [1999]: Customer Learning is a Two-Way Street. Fortune, 139. köt. 9. sz. május 10. 158-160. o.

SWEAT, J. [1999]: When Customers Are King. Information Week, 754. sz. szeptember 27. 362-368. o.

TÓFALVI GYULA [1996]: Rugalmas specializáció. OMFB tanulmány, Budapest

TOFFLER, A. [1984]: Information Explosion, Futuribles, No.74

ZELENY, M. [1996]: Customer-specific value chain: Beyond mass customization? (Editorial.) Human Systems Management, 15.köt. 2.sz. 93-98.o.

ZELENY, M. [1997]: The decline of forecasting. Human Systems Management, 16. köt 1.sz., 1-3. o.

Hitelre van szükséged?

Találd meg a legideálisabb kölcsönt az Mfor és a Bank360 közös kalkulátoraival! Ha kevesebb mint 5 millió forintra van szükséged, tucatnyi kedvező kamatozású személyi kölcsönt hasonlíthatsz össze a Személyi Kölcsön Kalkulátorral. Ha lecserélnéd a régit, vagy megtaláltad álmaid járgányát, egy olcsó autóhitellel akár már néhány napon belül a volán mögé ülhetsz az Autóhitel Kalkulátor segítségével. Nagyobb terveid vannak és több pénz kell? A lakásvásárlásra fordítható hitelek között hatalmasak az eltérések, ilyenkor érdemes csak igazán összehasonlítani az ajánlatokat! 

A Bank360 és az Mfor összegyűjtötte, hogy melyek február legkedvezőbb hitelei:

Ha jól jönne 1,5 millió forint, a Raiffeisen Bankot érdemes most felkeresni, mivel a személyi kölcsön 30 379 forintos törlesztőrészlet mellett lehet a tiéd 60 hónapos futamidővel. 3 millió forintra lenne szükséged autóvásárláshoz? A CIB Banknál már 60 654 forintos havi törlesztéssel igényelheted jövedelemérkeztetéssel. Az Erste Banknál igényelhető lakáshitellel pedig 10 millió forintot vehetsz fel 20 éves futamidőre havi 54 712 forintos törlesztőrészlettel.

Másfajta kölcsönt keresel? Ez a kalkulátor segíthet megtalálni azt a hitelt, amit keresel.