3p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Hirdetések már sok száz évvel ezelőtt is voltak. Talán már az ókori görögök is hirdettek, sőt elképzelhető, hogy még az őket megelőző korokban is megpróbálták befolyásolni a fogyasztót. Ám ez az üzletág csak a 18. században virágzott fel, a hirdetések kutatása pedig még ennél is újabb keletű.

HUFFMAN, C.– KAHN, B. E. [1998]: Variety for Sale: Mass Customization or Mass Confusion? Journal of Retailing, 74. köt. 4. sz. ősz, 491-514. o.

HUNT, M. W. [1998]: From local to global. Advanced Materials and Processes, 154. köt. 3. sz. szeptember, 2. o.

JOHN, G. – WEISS, A. M. – DUTTA, S. [1999]: Marketing in Technology-Intensive Markets: Toward a Conceptual Framework. Journal of Marketing, október, külön kiadás, 63. köt. 78-92. o.

LAMPEL, J – MITZBERG, H.[1996]: Customizing Customization. Sloan Management Review , ősz

LARDNER, J. [1999]:Your every command. Consumers are getting the 'one-to-one' treatment. U.S. News &World Report, Vol. 127 Issue 1, July 5, 44-46. o.

LAVIDGE, R. J. [1999]: „Mass Customization” Is Not An Oxy-Moron. Journal of Advertising Research, 39. köt. 4. sz. július-augusztus, 70-73. o.

LUCAS, S. [1999]: One on one. Brandweek, 40. köt. 35. sz. Media Outlook, szeptember 20. 16-22. o.

PEPPER, D.–ROGERS, M. [1999]: Is Your Company Ready for One-to-One Marketing? Harvard Business Review, 77. köt. 1. sz. jaunár-február, 151-161. o.

PINE II, B. J.–PEPPERS, D.–ROGERS, M. [1995]: Do You Want to Keep Your Customers Forever? Harvard Business Review, március-április

SCHONFELD, E. [1998]: The customized, digitized, have-it-your-way economy. Fortune, 138. köt. 6. sz. szeptember 28. 114-121. o.

SIMON, H. A: A korlátozott racionalitás. A racionalitás mint folyamat és mint gondolkodási produktum. KJK, 1982. 59-86.o.

RIEKER, J.–SCHAEFER, J. [1997]: Rendet teremteni az adatözönben. Vezetéstudomány, XXVIII. évf. 11. sz. november, 51-53. o.

STEVE, A. [1999]: Mass Customization. Computerworld, 33. köt. 36. sz. szeptember 6, 54-55. o.

STEWART, T. A. [1999]: Customer Learning is a Two-Way Street. Fortune, 139. köt. 9. sz. május 10. 158-160. o.

SWEAT, J. [1999]: When Customers Are King. Information Week, 754. sz. szeptember 27. 362-368. o.

TÓFALVI GYULA [1996]: Rugalmas specializáció. OMFB tanulmány, Budapest

TOFFLER, A. [1984]: Information Explosion, Futuribles, No.74

ZELENY, M. [1996]: Customer-specific value chain: Beyond mass customization? (Editorial.) Human Systems Management, 15.köt. 2.sz. 93-98.o.

ZELENY, M. [1997]: The decline of forecasting. Human Systems Management, 16. köt 1.sz., 1-3. o.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!