A 13 és 17 év közöttiek hetente összesen 145-ször, vagyis naponta több mint hússzor említenek meg márkákat, esetleg reklámkampányokat beszélgetéseikben átlagosan. Ez kétszer annyi, mint a felnőttek esetében - derül ki a Keller Fay Group elemzéséből, melyet a Brandweek idéz.
Ha az adatokhoz hozzátesszük azt is, hogy a tinik kevesebb mint kétharmada (csaknem 60 százaléka) társalog rendszeresen marketingről vagy médiáról, akkor a ténylegesen ilyen témákról beszélgetők esetében még tovább növekszik az említések száma. A felnőttek kevesebb mint fele, 48 százaléka említi rendszeresen ezeket a témákat.
A fiatalok 19 százaléka az interneten és telefonos szöveges üzenetekben is társalog márkákról, ugyanez az arány az idősebbeknél csak hét százalék - ami nem meglepő, hiszen a fiatalok az internetet összességében is többet (és máshogy) használják.
Mindkét csoport esetében az említések többsége pozitív volt, elmondható tehát, hogy elsősorban a nekik tetsző brandekről cserélnek eszmét a fogyasztók.