2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Hétről hétre egyre alacsonyabb nézettséget produkál a TV2, így a múlt héten is történelmi mélypontot "ütöttek" a legfrissebb számok.

A múlt heti adatok szerint a TV2 nézettsége tovább apadt, ami lényegében annak, aki rendszeresen követi heti összefoglalóinkat, nem lehet újdonság. Múlt héten ugyanis a korábbi 8,8 százalék után 8,5 százalékos közönségarányt ért el a csatorna főműsoridőben a kereskedelmileg fontos célcsoportban, ami immár újabb történelmi mélypontnak felel meg.

Igaz, a nézettség múlt heti csökkenésében részben a (kánikulai) nyár is szerepet játszik, kevesebben ülnek ilyenkor a tévék előtt, amit jól mutat, hogy a másik nagy kereskedelmi csatorna nézettsége is 19,6-ról 18,6 százalékra csökkent.

Visszatérve a TV2-re, az összesített eredmény egyáltalán nem meglepő annak fényében, hogy a hét egyik napján sem tudott labdába rúgni főműsoridőben az RTL Klubbal szemben. Egyedüli öröm az ürömben a csatorna menedzsmentje számára, hogy a Tények még mindig képes megszorongatni a rivális csatorna Híradóját.

A nézők körében egyébként a múlt héten sem borult fel a kedvencek listája: továbbra is a Barátok közt, a Dr. Csont, a Szulejmán és az Éjjel-nappal Budapest dominál a kereskedelmi célcsoportban. A TV2 mindössze a 30. (!) helyet tudta megszerezni a Tényekkel.

Ami a kisebb csatornákat illeti, a nyári melegben a köztévé mellett a Film+ tudott a korábbinál többeket leültetni a tévé elé. A DunaTV közönségaránya ugyanis 4,9 százalékra emelkedett a korábbi 4,6-ról, a Film+ pedig a kereskedelmileg fontos célcsoportban főműsoridőben 6,5 százalékos közönségarányt ért el a korábbi 5,3 után. Ezzel párhuzamosan a Cool nézettsége 7,8-ról 7,3-ra csökkent, míg a Viasat3-é 3,2 százalékon stagnált.

Elindult a köztévé sportcsatornája is

Az adatok szerint szombaton 1,371 millió, vasárnap pedig 1,416 millió néző kapcsolt legalább egy percre a köztévé legújabb csatornájára. A teljes hétvégét tekintve az M4 Sport a hatodik legnézettebb műsorfolyam lett 3,2 százalékos közönségaránnyal, míg főműsoridőben szombaton 4,8 százalékkal az ötödik, vasárnap 5,5 százalékkal a negyedik helyen végzett.

A csatorna legnézettebb műsora a hétvégén a vasárnapi OTP Bank Liga labdarúgó-mérkőzések (Haladás-FTC, Békéscsaba-Debrecen) közvetítése lett, 263 ezer fős nézettséggel és 8,1 százalékos közönségaránnyal, de az ezt követő összefoglalót, a Góóól című műsort is 209 ezren nézték.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!