A válaszadók fele nyilatkozott úgy, hogy időnként kifejezetten környezetbarát termékeket keres, amikor az interneten vásárol. A felmérésben résztvevők 45 százaléka úgy nyilatkozott, hogy hajlandó legalább öt százalékkal többet fizetni egy olyan termékért, melyet környezetbarátként reklámoznak. További 22 százalék 10 százalékos felárat is elfogadhatónak tart ilyen esetekben.
Az emberek 38 százaléka szerint a környezettudatos cégek reklámjai a speciális fogyasztói igényeket célozzák meg, gyakran hirdetnek például azzal, hogy az ember pénzt spórolhat meg a környezetbarát termék vásárlásával, vagy hosszabb élettartamot garantálnak a zöld termékeknek. A termékek környezetbarát jellemzői csak másodlagosak, véli a megkérdezettek 21 százaléka.
Vigyáznak a környezetre az amerikai netezők
Az interneten vásárlók hatvan százaléka fontosnak tartja azt, hogy a kiválasztott cég környezettudatos legyen - derül ki egy februárban készült felmérésből, melynek eredményeit az eMarketer elemzi.