1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az interneten vásárlók hatvan százaléka fontosnak tartja azt, hogy a kiválasztott cég környezettudatos legyen - derül ki egy februárban készült felmérésből, melynek eredményeit az eMarketer elemzi.

A válaszadók fele nyilatkozott úgy, hogy időnként kifejezetten környezetbarát termékeket keres, amikor az interneten vásárol. A felmérésben résztvevők 45 százaléka úgy nyilatkozott, hogy hajlandó legalább öt százalékkal többet fizetni egy olyan termékért, melyet környezetbarátként reklámoznak. További 22 százalék 10 százalékos felárat is elfogadhatónak tart ilyen esetekben.

Az emberek 38 százaléka szerint a környezettudatos cégek reklámjai a speciális fogyasztói igényeket célozzák meg, gyakran hirdetnek például azzal, hogy az ember pénzt spórolhat meg a környezetbarát termék vásárlásával, vagy hosszabb élettartamot garantálnak a zöld termékeknek. A termékek környezetbarát jellemzői csak másodlagosak, véli a megkérdezettek 21 százaléka.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!