2p

Ásványvíz, gyümölcslé, valamint fogkrém a napi fogyasztási cikkek kereskedelmi szórólapjaiban leggyakrabban akciózott kategória 2006 novemberben. Többek között ezt állapítja meg az ACNielsen legújabb felmérése a boltláncok szórólapjairól.

A másfél literes Nestlé Aquarel ásványvíz család tizenhárom szórólapban jelent meg november folyamán. A legalacsonyabb, 75 forintos árat tíz akció keretében regisztrálták. A másfél literes Hohes C gyümölcslé család immár harmadik hónapja szerepel a legintenzívebben akciózott élelmiszerek élvonalában. A tizenegyedik hónapban tizenkét szórólapban jelent meg. Az érintett boltláncok zöme egyöntetűen 379 forintos áron kínálta a 100 százalékos Hohes C-t.

Szorosan - tizenegy szórólapban való szerepléssel - követi a listavezetőket a Rosszcsont Rudi család (28 grammos), amit négy akciós időszakban árultak a legalacsonyabb, 54 forintos fogyasztói áron. A háztartási vegyi áruk listavezetője - tizenegy megjelenéssel - a Blend-a-med complete herbal család, 75 ml-es tubusban. Három lánc reklámozta 249 forintos áron.

Egyaránt kilenc szórólapban akciózták Tomi kristály eurocompact mosópor családot, 3 kiló+10 százalékos kiszerelésben; egy literes flakonban a Coccolino utántöltő családot; a Zewa deluxe papírzsebkendő családot; a 200 ml-es Pantene sampon vagy hajkondicionáló családot.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!