A másfél literes Nestlé Aquarel ásványvíz család tizenhárom szórólapban jelent meg november folyamán. A legalacsonyabb, 75 forintos árat tíz akció keretében regisztrálták. A másfél literes Hohes C gyümölcslé család immár harmadik hónapja szerepel a legintenzívebben akciózott élelmiszerek élvonalában. A tizenegyedik hónapban tizenkét szórólapban jelent meg. Az érintett boltláncok zöme egyöntetűen 379 forintos áron kínálta a 100 százalékos Hohes C-t.
Szorosan - tizenegy szórólapban való szerepléssel - követi a listavezetőket a Rosszcsont Rudi család (28 grammos), amit négy akciós időszakban árultak a legalacsonyabb, 54 forintos fogyasztói áron. A háztartási vegyi áruk listavezetője - tizenegy megjelenéssel - a Blend-a-med complete herbal család, 75 ml-es tubusban. Három lánc reklámozta 249 forintos áron.
Egyaránt kilenc szórólapban akciózták Tomi kristály eurocompact mosópor családot, 3 kiló+10 százalékos kiszerelésben; egy literes flakonban a Coccolino utántöltő családot; a Zewa deluxe papírzsebkendő családot; a 200 ml-es Pantene sampon vagy hajkondicionáló családot.