1p

A reklámszakmai szervezetek szokásos informális találkozójukon az eddigieknél szorosabb szakmai összefogásban állapodtak meg a reklámtörvény módosításával kapcsolatban - közölte a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) csütörtökön.

A szövetség közleménye szerint a szakmai szervezetek rendszeres havi főtitkári találkozójának szeptemberi fő témája a készülő reklámtörvény-tervezet és az ezzel kapcsolatos egyeztetés volt.

A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló EU-irányelv magyar jogrendszerbe történő átültetése számos reklámmal kapcsolatos törvény módosítását - köztük elsősorban a reklámtörvényét - teszi szükségessé - áll a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben.

Mint azt a tervezettel kapcsolatos egyeztetéssel megbízott Magyar Reklámszövetség, valamint a Reklám Világszövetség Magyar Tagozata és az Önszabályozó Reklám Testület főtitkárai korábban hangsúlyozták, 23 törvény módosítását jelenti a törvénycsomag, amely alapvetően befolyásolja a szakma jövőbeli munkáját.

A szakmai szervezetek véleményét a három szervezet fogja össze és küldi el a gazdasági minisztérium számára.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!