A szövetség közleménye szerint a szakmai szervezetek rendszeres havi főtitkári találkozójának szeptemberi fő témája a készülő reklámtörvény-tervezet és az ezzel kapcsolatos egyeztetés volt.
A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló EU-irányelv magyar jogrendszerbe történő átültetése számos reklámmal kapcsolatos törvény módosítását - köztük elsősorban a reklámtörvényét - teszi szükségessé - áll a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben.
Mint azt a tervezettel kapcsolatos egyeztetéssel megbízott Magyar Reklámszövetség, valamint a Reklám Világszövetség Magyar Tagozata és az Önszabályozó Reklám Testület főtitkárai korábban hangsúlyozták, 23 törvény módosítását jelenti a törvénycsomag, amely alapvetően befolyásolja a szakma jövőbeli munkáját.
A szakmai szervezetek véleményét a három szervezet fogja össze és küldi el a gazdasági minisztérium számára.