1p

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A prognosztizált közel négy százalékos bruttó hazai termék (GDP) csökkenése miatt szakértők szerint mintegy 8-10 százalékkal szűkülhet a magyarországi logisztikai piac, számol be a Világgazdaság.

A pangó külpiaci és hazai kereslet miatt a szegmens tartós lassulással néz szembe: az utóbbi tíz év második legnagyobb viszszaesése következett be a külkereskedelmi forgalomban. Az ingadozó üzemanyagköltségek és a kiszámíthatatlan keresletváltozás az ellátási piacok hosszára is hatást gyakorol.

Dejcző László, a DHL Freight ügyvezető igazgatója szerint a csökkenő árumennyiség és a finanszírozási nehézségek a Magyarországon közel 20 ezer kis- és mikrovállalkozást tömörítő közúti fuvarozói piacot érintették a legérzékenyebben.

A hatékonyabb fuvartervezés, a szolgáltatók közötti összefogás átmeneti megoldási lehetőséget jelenthet a piac szereplői számára, írja a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!