2008. január 17. 09:09

Február 1-jétől Nagy Andrea tölti be a TV2 marketing- és kommunikációs igazgatói pozícióját. A többéves nemzetközi és hazai tapasztalattal is rendelkező szakember a jövőben a csatorna teljes (off-air és on-air) marketing- és kommunikációs tevékenységéért felel.

Újabb, a hazai mellett nemzetközi tapasztalattal is rendelkező vezetővel bővült a TV2 menedzsmentje Nagy Andrea, marketing- és kommunikációs igazgató személyében. Nagy Andrea, aki az elmúlt három évben Magyarországon a JWT reklámügynökség stratégiai-, majd ügyvezető igazgatójaként dolgozott, pályafutását a Saatchi&Saatchi reklámügynökségnél kezdte, majd hét évet töltött a cég londoni és New York-i irodáiban.

New Yorkban részt vett az M&C Saatchi piaci bevezetésében, valamint többek közt a British Airways teljes körű márka- és marketingkommunikációjával foglalkozott. Ezt követően hét éven keresztül a J. Walter Thompson amszterdami irodájának ügyfélkapcsolati igazgatójaként a vállalat nemzetközi kommunikációjának irányítása mellett több nemzetközi márka (Vodafone, Malibu) nemzetközi kampányáért, valamint a TNT arculatának nemzetközi szintű megújításáért volt felelős, áll a társaság közleményében.

"Örömömre szolgál, hogy a jövőben a TV2 teljes marketing- és kommunikációs tevékenységét egy meghatározó nemzetközi- és hazai márkaépítési sikereket magáénak tudó, dinamikus vezető irányítja majd” -  mondta Várdy Zoltán, a TV2 vezérigazgatója. 

A TV2-nél 2004 óta nem volt marketing- és kommunikációs igazgatói poszt. A két terület előbb a kreatív, majd a programigazgató felügyelete alá tartozott.

További karrier híreket Egyről kettőre rovatunkban olvashatnak.

Menedzsment Fórum