Újabb, a hazai mellett nemzetközi tapasztalattal is rendelkező vezetővel bővült a TV2 menedzsmentje Nagy Andrea, marketing- és kommunikációs igazgató személyében. Nagy Andrea, aki az elmúlt három évben Magyarországon a JWT reklámügynökség stratégiai-, majd ügyvezető igazgatójaként dolgozott, pályafutását a Saatchi&Saatchi reklámügynökségnél kezdte, majd hét évet töltött a cég londoni és New York-i irodáiban.
New Yorkban részt vett az M&C Saatchi piaci bevezetésében, valamint többek közt a British Airways teljes körű márka- és marketingkommunikációjával foglalkozott. Ezt követően hét éven keresztül a J. Walter Thompson amszterdami irodájának ügyfélkapcsolati igazgatójaként a vállalat nemzetközi kommunikációjának irányítása mellett több nemzetközi márka (Vodafone, Malibu) nemzetközi kampányáért, valamint a TNT arculatának nemzetközi szintű megújításáért volt felelős, áll a társaság közleményében.
"Örömömre szolgál, hogy a jövőben a TV2 teljes marketing- és kommunikációs tevékenységét egy meghatározó nemzetközi- és hazai márkaépítési sikereket magáénak tudó, dinamikus vezető irányítja majd” - mondta Várdy Zoltán, a TV2 vezérigazgatója.
A TV2-nél 2004 óta nem volt marketing- és kommunikációs igazgatói poszt. A két terület előbb a kreatív, majd a programigazgató felügyelete alá tartozott.
További karrier híreket Egyről kettőre rovatunkban olvashatnak.