2p

Összeomlik vagy magára talál a magyar gazdaság?
Tartogat még meglepetéseket Trump?
Ki profitálhat Gyurcsány Ferenc távozásából?

Online Klasszis Klub élőben Lengyel Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves politológust, közgazdászt!

2025. május 20. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A hazai csatorna tavaly életre keltett kereskedelmi márkáját, a Brand Care-t a belga partner azonos tartalommal, névvel, és hasonló designnal alkalmazza majd a jövőben.

A TV2 tavaly ősszel vezette be saját kereskedelmi márkáját, a Brand Care-t. A hagyományos televíziós hirdetési megoldásokat a BTL eszköztárával és a legújabb digitális megoldásokkal kombináló koncepció azért jött létre, hogy egyesítse, és így hatékonyabb, integrált formában kínálja a korábban külön-külön meglévő kereskedelmi lehetőségeket.

A hosszú távú, márkára szabott stratégiai szolgáltatásokat és saját felületeket felölelő mix részei a televíziós szpotok mellett többek között a műsor- és esemény szponzorációk, a telco alkalmazások (például az ismert sms-játékok, szavazások), az internet, a teletext és különböző kiadványok, promóciós, valamint merchandising & licencing megoldások.

A leglátványosabban a Megasztárral, újabban pedig a Megatánccal bizonyító márka-koncepció a hasonló megoldások után kutató belga partner tetszését is elnyerte, írja sajtóközleményében a kereskedelmi csatorna. Az SBS Broadcasting ottani tagja úgy döntött, hogy lemásolja a magyar fejlesztést olyannyira, hogy az integrált megoldásokat a belga piacon is Brand Care márkanéven, azonos tartalommal kínálják majd hirdetőiknek.

"Azért döntöttünk úgy, hogy átvesszük a Brand Care koncepciót, mert ezzel egyrészt azt szeretnénk jelezni, hogy innovatív módon közelítjük meg a piac lehetőségeit, másrészt nagyobb fejlődési irányt és több tartalmat látunk a Brand Care-ben, mint a mostanában divatos "360 fokos marketing" megközelítésben" - nyilatkozta Erik Portier, az SBS belga leányvállalatának kereskedelmi igazgatója.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!