A TV2 tavaly ősszel vezette be saját kereskedelmi márkáját, a Brand Care-t. A hagyományos televíziós hirdetési megoldásokat a BTL eszköztárával és a legújabb digitális megoldásokkal kombináló koncepció azért jött létre, hogy egyesítse, és így hatékonyabb, integrált formában kínálja a korábban külön-külön meglévő kereskedelmi lehetőségeket.
A hosszú távú, márkára szabott stratégiai szolgáltatásokat és saját felületeket felölelő mix részei a televíziós szpotok mellett többek között a műsor- és esemény szponzorációk, a telco alkalmazások (például az ismert sms-játékok, szavazások), az internet, a teletext és különböző kiadványok, promóciós, valamint merchandising & licencing megoldások.
A leglátványosabban a Megasztárral, újabban pedig a Megatánccal bizonyító márka-koncepció a hasonló megoldások után kutató belga partner tetszését is elnyerte, írja sajtóközleményében a kereskedelmi csatorna. Az SBS Broadcasting ottani tagja úgy döntött, hogy lemásolja a magyar fejlesztést olyannyira, hogy az integrált megoldásokat a belga piacon is Brand Care márkanéven, azonos tartalommal kínálják majd hirdetőiknek.
"Azért döntöttünk úgy, hogy átvesszük a Brand Care koncepciót, mert ezzel egyrészt azt szeretnénk jelezni, hogy innovatív módon közelítjük meg a piac lehetőségeit, másrészt nagyobb fejlődési irányt és több tartalmat látunk a Brand Care-ben, mint a mostanában divatos "360 fokos marketing" megközelítésben" - nyilatkozta Erik Portier, az SBS belga leányvállalatának kereskedelmi igazgatója.