3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az egy héttel korábban is idei rekordot felállító Sztárban sztárt vasárnap már 1,8 milliónál is többen nézték. Ezzel a TV2 műsora ismét elhúzott a vetélytársaktól, így a Hungary’s Got Talent című műsortól.

A két nagy kereskedelmi csatorna vezető műsora, a Sztárban sztár és a Hungary’s Got Talent változatos versenyt vív egymással. A TV2 zenés vetélkedője most lépéselőnybe került, köszönhetően annak, hogy újabb jelentős növekedést ért el. A Nielsen mérése szerint az egy héttel korábbihoz képest közel 150 ezer új nézőt ültettek le vasárnap a készülékek elé, és átlépték az 1,8 milliós szintet. Talán nem meglepő, hogy a TV2 életében ez meglehetősen unikális esemény, hosszú évek óta megközelíteni sem tudták ezt az értéket. Sőt, az RTL Klub, amely jóval sikeresebb volt az elmúlt években. sem tudott idén ilyen magasságokba jutni, és a Got Talent adásai alapján talán nem túl merész kijelenteni, hogy ebben az évben nem is fog. A kereskedelmi célcsoportban piacvezető csatorna ráadásul már tavaly év végén sem hozott káprázatos számokat, hiszen például az X-Faktor döntőjét "csupán" 1,3 millióan nézték.

Nagy kérdés persze a TV2 esetében is, hogy tudnak-e innen még szintet lépni, és vajon a Sztárban sztár fináléjára le tudnak-e még további 200 ezer embert ültetni a képernyők elé Gáspár Laci és Tóth Gabi produkciói. A műsorban maradt énekesekre persze csak a fanyalgóknak lehet panasza, hiszen a fent említett két előadó mellett a Rising Starból megismert Peter Sramek, Wolf Kati és Csobot Adél van még versenyben, akik többségében szórakoztató és színvonalas produkciókkal rukkoltak elő.

Ami az RTL Klub legfontosabb műsorát illeti, azt láthattuk, hogy megtartotta az egy héttel korábban elért magas szintet, igaz onnan nem tudott érdemben továbblépni a Got Talent. A néha vicces, néha szánalmas amatőrök kiesése ráadásul nem biztos, hogy igazából jót tesz majd a műsornak, így a játék fináléjára szerkesztőségünk csak kismértékű előrelépésre lát esélyt.


A hétköznapokra rátérve, ahogy azt a múlt heti cikkünkben már beharangoztuk, számottevően változik az RTL Klub műsorrendje, hiszen a múlt pénteken véget ért a Konyhafőnök. Kimagasló nézői érdeklődéstől övezve hosszú heteken át küzdöttek a versenyzők az RTL Klub főzőshowjában, végül ketten, Orbán Ágnes és Sass Dani jutottak a Konyhafőnök végső, pénteki fináléjába. A győztes pedig Orbán Ágnes lett. Mindenesetre a gasztronómiai vetélkedő helyett most nem indul más műsor, így a híradó utánra kerül át a Fókusz, az Éjjel-nappal Budapest és a Barátok közt pedig hamarabb kezdődik.

A napi átlagos közönségarányokat összevetve azt láthatjuk, hogy főműsoridőben a kereskedelmi célcsoportban hat estét nyert az RTL Klub, míg egy alkalommal, vasárnap a TV2-t követték a legnagyobb arányban a készülékek előtt ülők.

A 45. héten a 18-49-es korcsoportban 19-23 óra között az RTL Klub műsorait átlagban a készüléket nézők átlagosan 23,6 százaléka követte. A TV2-t átlagosan a készülékek előtt ülők 13,6 százaléka nézte. A középmezőny vezetői ezúttal gyengébben muzsikáltak, a harmadik helyen ráadásul holtverseny lett, a Cool (5,1%) és a F+ is csak hajszálnyival tudta átlépni az 5 százalékos közönségarányt. A múlt hét előrelépése után a Viasat 3 minimálisan tudott előrelépni, de javított a Duna TV is.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!