A Porsche Hungaria "Tárlat, Vezetéssel" fősorral kampányt indított.
Az aktivitás célja tudatosítani a vásárlókban, hogy a cég a Budapesti Autókiállításról távol marad és egyidejűleg a teljes országos Audi, SEAT, Skoda, Volkswagen és Volkswagen Haszonjármű márkakereskedői hálózatot felölelő, közvetlen ügyfél előnyöket kínáló programot hirdet meg.
A kampány két részből áll: első fázisában "umbrella" (az összes Porsche Hungaria márkát összefogó) hirdetések jelennek meg a sajtóban és az interneten illetve természetesen a kampánynyitó sajtótájékoztató anyagain. A második fázisban a fősor egy logóba integrálva jelenik meg az összes márka egyedi akciókat hirdető sajtóanyagain. A kampány kreatív anyagait készítő ügynökséget többfordulós, meghívásos tenderen választották ki. A tendert az Ark Group nyerte. A tenderen indult még a RoA, a Stram-Avant és a Bell is.
Tárlat.Vezetéssel
A Porsche Hungaria "Tárlat.Vezetéssel" szlogennel indított kampányt.