1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Porsche Hungaria "Tárlat.Vezetéssel" szlogennel indított kampányt.

A Porsche Hungaria "Tárlat, Vezetéssel" fősorral kampányt indított.

Az aktivitás célja tudatosítani a vásárlókban, hogy a cég a Budapesti Autókiállításról távol marad és egyidejűleg a teljes országos Audi, SEAT, Skoda, Volkswagen és Volkswagen Haszonjármű márkakereskedői hálózatot felölelő, közvetlen ügyfél előnyöket kínáló programot hirdet meg.

A kampány két részből áll: első fázisában "umbrella" (az összes Porsche Hungaria márkát összefogó) hirdetések jelennek meg a sajtóban és az interneten illetve természetesen a kampánynyitó sajtótájékoztató anyagain. A második fázisban a fősor egy logóba integrálva jelenik meg az összes márka egyedi akciókat hirdető sajtóanyagain. A kampány kreatív anyagait készítő ügynökséget többfordulós, meghívásos tenderen választották ki. A tendert az Ark Group nyerte. A tenderen indult még a RoA, a Stram-Avant és a Bell is.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!