1p

A Porsche Hungaria "Tárlat.Vezetéssel" szlogennel indított kampányt.

A Porsche Hungaria "Tárlat, Vezetéssel" fősorral kampányt indított.

Az aktivitás célja tudatosítani a vásárlókban, hogy a cég a Budapesti Autókiállításról távol marad és egyidejűleg a teljes országos Audi, SEAT, Skoda, Volkswagen és Volkswagen Haszonjármű márkakereskedői hálózatot felölelő, közvetlen ügyfél előnyöket kínáló programot hirdet meg.

A kampány két részből áll: első fázisában "umbrella" (az összes Porsche Hungaria márkát összefogó) hirdetések jelennek meg a sajtóban és az interneten illetve természetesen a kampánynyitó sajtótájékoztató anyagain. A második fázisban a fősor egy logóba integrálva jelenik meg az összes márka egyedi akciókat hirdető sajtóanyagain. A kampány kreatív anyagait készítő ügynökséget többfordulós, meghívásos tenderen választották ki. A tendert az Ark Group nyerte. A tenderen indult még a RoA, a Stram-Avant és a Bell is.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!