2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az MTI által megkérdezett nagy kereskedelmi láncok többsége idén növelte karácsonyi bevételét tavalyhoz képest.

Gillemot Katalin, az Auchan Magyarország Kft. vezérigazgatói asszisztense elmondta: a várakozásoknak megfelelően a tartós fogyasztási cikkekből átlagon felül értékesítettek novemberben és decemberben. A vásárlásra a "polarizáció" volt jellemző: mind a kis értékű ajándékokra, mind pedig a drágább játékokra és gépekre nagy volt a kereslet.

Az idei év sláger termékei az Auchanban a Play Station, a Lego és építő játékok, az illatszer csomagok, illetve a díszcsomagolású italok voltak. Az ünnepek előtt az éves bevétel 20-30 százalékát realizálja a cég, tette hozzá Gillemot Katalin.

Kovalcsik Péter a Gulliver Játék Nagykereskedés kereskedelmi igazgatója szerint idén karácsonykor a társas-, a kirakós- és  kreatív játékok voltak a legkeresettebb termékek. A cég az éves forgalom negyven százalékát bonyolítja karácsonykor, és hat százalékos forgalomnövekedést ért el az idén.

Hardy Mihály, a Tesco kommunikációs igazgatója arról számolt be, hogy az idei karácsonyi szezonban minimálisan nőtt a forgalmuk. Ugyanakkor megfigyelhető volt, hogy a tavalyi szezontól eltérően november végén és december elején volt nagyobb a forgalom, míg ezüst- és aranyvasárnapon csökkent a kereslet.

A cég saját márkás elektronikai cikkei iránt nagy volt az érdeklődés, úgy vélte, hogy az idén az emberek jobban megtervezték karácsonyi vásárlásaikat, mint tavaly, tette hozzá Hardy Mihály.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!