4p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Tesco hagyományteremtő szándékkal elindította az Év támogatottja programot, amelynek keretében a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálatot támogatja az áruházlánc. Egy másik kampány a családon belüli erőszakra hívja fel a figyelmet.

Reklámkampány indul a napokban, melynek célja, hogy a családon belüli erőszakra hívja fel a figyelmet. A hazánkban július 1-jétől látható reklámfilm eredeti, a Saatchi & Saatchi londoni irodája által készített verziója több, igen rangos reklámszakmai elismerésben részesült 2002-ben. A NANE (Nők a Nőkért Együtt az Erőszak Ellen) Egyesület örömmel fogadta be a reklámfilmet, mivel az általa közvetített üzenetek megegyeznek az Egyesület által 1994-es megalakulása óta hirdetett elvekkel. A film a társadalmi célú reklámfilmek kategóriájában Arany Oroszlán Díjat nyert a 2002. évi Cannes-i Reklámfilmfesztiválon, illetve az év legjobb reklámfilmjévé választották Angliában ugyanebben az évben. A film egy rajzfilmfigurán keresztül személyesíti meg a bántalmazott gyermeket, sokkszerűen szemléltetve a nézőnek az erőszak eme formáját. Ez a reklámfilm azért jelenthet nagy előrelépést a NANE Egyesület munkájában, mert cselekvésre szólítja azokat a nézőket, akiknek a környezetében léteznek olyan családok, ahol rendszeres a családon belüli erőszak valamely formája. A gyerekbántalmazás súlyosságának elbagatellizálása mellett igen gyakori reakció a jelenség hatásainak alulértékelése is.

Reméljük, ez a reklámfilm hatékonyan közvetíti majd azt a kutatásokból közismert tényt is, hogy a gyerekkori bántalmazás a testi sérüléseken túl az egész életre kiható, komoly lelki sérüléseket okoz. A gyerekek helyzetüknél és neveltetésüknél fogva alapvetően bizalommal viszonyulnak a felnőtt társadalomhoz. Mindannyiunknak tennie kell azért, hogy ezt a bizalmat valóban ki is érdemeljük! A Saatchi & Saatchi reklámügynökség világszerte híres elkötelezett társadalmi szerepvállalásáról. Magyarországon a Nemzetközi Pető Intézet, a Magyar Rákellenes Liga, a WWF részére biztosít szakszerű marketingkommunikációs támogatást, a NANE Egyesülettel pedig szoros együttműködésben dolgozott a jelen kampányon. A Saatchi & Saatchi (A MAKSZ tagja) és a NANE Egyesület köszönik a kampányt ingyenes sugárzással támogató tévécsatornák közreműködését!

A Tesco-Globál Áruházak Rt. hagyományteremtő céllal ma kezdi meg hazánkban először "AZ ÉV TÁMOGATOTTJA 2003" programját, melynek során, egy teljes éven keresztül támogatja a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálatot. Az áruházlánc által ebben az évben felajánlott összeg az ország hat városának tizenöt intézményébe jut el, s segít kielégíteni az adott intézmény legégetőbb szükségleteit. A program keretében a vállalat minden évben nyílt pályázat útján kiválaszt egy a hátrányos helyzetű gyermekeket segítő alapítványt, amelyen aztán egy teljes éven keresztül segít. Az áruházlánc vásárlóit és munkatársait megkérdezve, s az ő véleményüket követve határozott úgy, hogy a hátrányos helyzetű gyermekek sajnos igen széles táborát támogatja.

A Tesco bevételének egy részét folyósítja a kiválasztott alapítvánnyal közösen kijelölt intézmények megsegítésére. Ezenfelül az ország valamennyi Tescójában gyűjtőperselyeket helyeznek el, lehetőséget nyújtva a vásárlóknak, hogy ők is támogathassák azokat a gyermekeket, akiknek erre a legnagyobb szükségük van. A perselyekben összegyűlt adományok szintén a kiválasztott alapítványhoz kerülnek. A Tesco választása idén több okból is a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálatra esett. A Szolgálat az ország egész területén kiterjedt kapcsolatrendszerrel rendelkezik, s ez megfelel az áruházlánc azon törekvésének, hogy a segítség Magyarország minél több pontjára eljusson. A Szolgálat világosan, egyértelműen kidolgozott támogatási rendszere pontosan nyomon követhetővé teszi az adományok sorsát. Ezen kívül a Gyermekmentő Szolgálat sokrétű, egymástól jól elkülöníthető programjaival más és más okokból rászoruló gyermekeken segít. Ily módon a Tesco ugyanúgy tud enyhíteni a betegek, mint a szegények, az árvák, a fogyatékkal élők baján.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!