Állami támogatás nélkül. Galéria az eseményről!
Amerikai terjeszkedésükhöz néhány amerikai borkereskedő céget is megvásároltak, ami felvetette a kérdést: mi az elsődleges cél: a magyar borok amerikai értékesítése vagy a pénzcsinálás? Kovács szerint mind a kettőt el kell érni, mégpedig úgy, hogy az ottani forgalmazásra kiválasztott magyar borokat beleillesztik az ízvilág szerint megtervezett nemzetközi portfolióba. Egyúttal a magyar borokat felemelik az alsó polcokról, a macedón és bolgár borok közül a középső polcokra, ahol az "unokatestvérek", az osztrák flaskák találhatók.
Végül kifejtette: jó lenne, ha erőfeszítéseiket a magyar állam is támogatná, de ha már ezt nem teszi, akkor "legalább ne támogassa a haverokat és a gagyit". Inkább "ossza szét a haverokra szánt pénzt a szegények között."
Kérdésekre válaszolva elmondta: az internetes borvásárlás az Újvilágban szárnyal. Ottani webes boráruházukkal, amit 4-5 ember működtet, 20 ezer körüli ügyfelet szolgálnak ki, s évi 3-3,5 millió dollár forgalmat produkálnak.
Menedzsment Fórum
Kapcsolódó anyag:
Hankiss: nem csak a gazdaság van súlyos válságban