A Boeing némileg javított a 2007-es év utolsó negyedévében 2006-hoz képest. A négy százalékos nyereségnövekedés mellett azonban bevételei 17,5 milliárd dollárt értek el, nagyjából változatlanul az egy évvel korábbihoz képest. A cég ebben a tekintetben azonban még így is meghaladta a 17,3 milliárd dolláros elemzői várakozásokat.
A tavalyi év egészében a cég adózott eredménye 4,1 milliárd dollár, egy részvényre 5,28 dollár volt, 84 százalékos növekedéssel az egy évvel korábbi 2,2 milliárd - egy részvényre 2,85 - dollárról. Bevételei 2007-ben 8 százalékkal, 66,4 milliárd dollárra emelkedtek, az egy évvel korábbi 61,5 milliárd dollárról.
A tavalyi eredmények ismertetésekor felfelé módosították az idei profitkilátásokat is: részvényenként 5,70-5,85 dollárra a korábbi 5,55-5,75 dollárról. Ugyanakkor a bevétel-előrejelzést 67-68 milliárd dollárra fogták vissza, elsősorban a 787-esek szállítási késedelme miatt.
Minden bizonnyal új iparági rekordot ért el tavaly, 2007-ben a Boeing azzal, hogy 1413 polgári utasszállító repülőgépre kapott új megrendelést, leszámítva az időközben lemondott megrendeléseket. A verseny szorosnak ígérkezik az európai Airbusszal, amely a tavalyi első tizenegy hónap során 1204 új megrendelést kapott, az időközi lemondásokat nem leszámítva. Az Airbus várhatóan néhány héten belül közli a tavalyi teljes végeredményt.
Eddig az Airbus tartja a hivatalos iparági rekordot, 2005-ben nettó 1055 új megrendeléssel. Azóta azonban a cég számos késedelemtől szenved legújabb típusai, köztük az A380-as óriásgép szállításában.