Szeptember 18-án, a Hotel Helia ad otthont a 2003-ban hetedik alkalommal megrendezett Távközlési és Informatikai Marketing Fórumnak (VII. TIMF). A HTE idei, a Hírközlési Felügyelet által támogatott rendezvénye - a korábbiakhoz hasonlóan, de az új lehetőségekre koncentrálva - a marketing, értékesítés és vevőszolgálat területén működő szakemberek együttműködési lehetőségeinek feltárását, a kapcsolatok létrejöttének elősegítését célozza.
Az izgalmasnak tűnő szekcióülések közül kiemelést érdemel a Marketing szerepe a termékfejlesztésben, az értékesítésben és az ügyfélkapcsolatok menedzselésében, illetve a Lokális-globális kommunikácó, avagy egy nyelvet beszélünk. Előbbit a projektmenedzsment egyik jeles hazai képviselője Prónay Gábor, míg utóbbit a HP Magyarország marketing vezetője Mezriczky László neve fémjelez.
A Fórum kapcsán a szakma képviselőiből álló szervező bizottság ismét pályázatot írt ki az első ízben tavaly meghirdetett és az Ericsson-Westel által elnyert "Az Év Infokommunikációs Üzleti Alkotása" marketing díjra. A július 18-ai határidőig beérkezett pályázatok győztesét is Fórumon, ismerhetik meg a résztvevők, valamint a sajtó munkatársain keresztül a nagyközönség.
Távközlési és Informatikai Marketing Fórum - idén hetedszer
Idén is megrendezésre kerülő rendezvényen az értékesítés és a vevőszolgálatok működése kerül az előadások és szakmai viták fókuszpontjába.