1p

Távozik a Deutsche Telekom mobilüzletágának (T-Mobile) marketingigazgatója, Ulli Gritzuhn. A menedzser a marketingstratégia megváltozása miatt hagyja el - a vállalati nyilatkozat szerint önként - ez év végén pozícióját. Helyét ideiglenesen Rene Obermann cégvezér veszi át.

A vezérigazgató szerint a távozó szakember kétéves pályafutása alatt sokban hozzájárult a brand fejlődését célzó stratégia kialakításához. Hozzátette, hogy a marketingmenedszer távozása része az e hónapban beindult menedzsment-átalakításnak.

A T-Mobile a Deutsche Telekom növekedésének egyik legfontosabb mozgatórugója. A telekommunikációs csoport a múlt hónapban csökkentette profitelőrejelzését a 2006-os és 2007-es üzleti évre, s a második negyedéves adatok szerint megtorpant a növekedés a német piacon - közli a Reuters.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!