Karvalics Attila tavaly augusztus óta töltötte be a Coca-Cola közkapcsolati és kommunikációs igazgatói posztját. A szakember több mint 10 éves tapasztalattal rendelkezik szervezetek irányítása, márkamenedzsment, marketing, kommunikáció, illetve üzleti kutatási projektek menedzsmentje terén. Németországban, Freiburgban kezdte karrierjét egy multinacionális gyógyszeripari vállalat marketingosztályán, majd a következő 8 évben marketing és média területen tevékenykedett. Olyan szemüveg márkákat menedzselt, mint a Carrera, a Silhouette, a Porsche, a Sophia Loren vagy a Rodenstock, illetve média területen a kilencvenes évek vezető angol nyelvű gazdasági magazinját irányította főszerkesztőként és kiadó igazgatóként.
Karvalics Attila 1997-től az SABMiller csoporthoz tartozó Dreher Sörgyárak Rt. kommunikációs igazgatójaként dolgozott tovább. Ezt követően az Expert MSC tanácsadócéget vezette, majd 2005-ben csatlakozott a Coca-Cola csapatához.
A Coca-Cola nem nevez ki új igazgatót a megüresedett pozícióra, az eddigi feladatokat átcsoportosították. Karvalics Attila feladatait Szabó Ibolya, a vállalati kapcsolatok vezetője veszi át.