A tenderkiírás a Porotherm családi házak értékesítésének kommunikációs támogatására vonatkozott. Az ügynökség feladata a szolgáltatás elnevezésének, valamint az akció arculati elemeinek és kreatív anyagainak (szórólap és sajtóhirdetések) a megtervezése volt. A téglától a beköltözésig elnevezésű kampány ősszel indul.
A Wienerberger a Café Reklám által benyújtott anyagok közül, az új szolgáltatás kommunikációja mellett legfőbb brandje, a Porotherm Építési Rendszer kommunikációjának támogatására alkalmas anyagot is kiválasztott. Az építőipari cég másik két brandjét, a Terca Téglaburkolatokat és a Profipanel Födémrendszert továbbra is a JWT kezeli.
Téglától a beköltözésig
A Wienerberger Téglaipari Rt. tenderén a Café Reklám győzött, megelőzve három másik ügynökséget a JWT-t, az Eurot és a PestiPortrét.