2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Télen a teljes magyar népesség átlagosan öt óra 23 percet tévézett naponta az AGB Nielsen Médiakutató Kft. felmérése szerint. Ez két perccel kevesebb az egy évvel korábban mért adatoknál.

A téli szezonban, vagyis 2011. december és 2012. február között a teljes népesség több mint 80 százaléka kapcsolta be legalább egy percre a televízióját egy átlagos napon, 6 óra 42 percet töltve így a készülék előtt - derül ki a felmérésből, amelynek eredményeit csütörtökön juttatta el a médiakutató. A legtöbbet - naponta átlagosan 423 percet (7 óra 3 percet) - az ötven év felettiek tévéztek.

A vizsgált társadalmi csoportok többségére jellemző, hogy a tavaly téli időszakhoz képest kevesebben kapcsolják be naponta a televíziót, ám aki tévézik, az hosszabb időt tölt a készülék előtt.

A karácsony hetének kivételével a televíziózók többsége egyedül nézte a műsorokat.

A magyar nyelvű csatornák számának növekedése továbbra is folytatódott: míg tavaly télen 95, idén már 99 magyar nyelvű csatorna volt elérhető a televíziós piacon.

A csatornatípusok közönségarányában szembetűnő változás, hogy míg tavaly a teljes népesség körében az országos kereskedelmi csatornák 41,3 százalékos részesedése idén 34 százalékosra csökkent. E változás legnagyobb nyertesei a közszolgálati csatornák, amelyek több mint 2 százalékpontos növekedést értek el, így 14,1 százalékra növelték részesedésüket.

Emellett 12,4 százalékosról 14,2 százalékosra emelkedett az általános szórakoztató csatornák részaránya is.

A műsorfogyasztás tekintetében két lényeges eltérés is mutatkozik: idén télen 3 százalékponttal magasabb a nem zenei szórakoztató és 4 százalékponttal alacsonyabb az információs műsorok fogyasztásának aránya, mint tavaly.

A mozifilmeket, valamint a híreket, politikai, illetve gazdasági témájú műsorokat tartalmazó programtípus fogyasztási aránya enyhén növekedett, az egyéb kategória fogyasztása pedig 1 százalékponttal csökkent idén télen.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!