2p

A Praktiker, Obi, Baumax és Bricostore alkotta kvartett szinte teljesen lefedte a hazai barkácspiacot, új szereplők megjelenésére már nemigen lehet számítani. A nagy forgalmú helyeken fekvő telkek elfogytak, ez hátráltatja az OBI terjeszkedését is - írja a Világgazdaság.

[ajanlo=538][igazitas=right/]"Az elmúlt évben átadott négy új áruház beruházási költségei ellenére is nyereséggel zártuk az üzleti évet április 30-án" - mondta Reiter László, az OBI Magyarország Kft. vezetője. A vállalat idei évre tervezett három áruháza közül csak a nagykanizsai épült fel s nyílik meg holnap. A Sopronba és Budapestre tervezettek a terület megszerzésével kapcsolatos nehézségek miatt átcsúsznak a következő üzleti évre. A cég idén bevételének 51 milliárd forintra való emelését tűzte ki célul, de a forgalom alakulása a beruházások elkészültétől függ.

A Praktiker, az OBI, a Baumax és a Bricostore által szinte teljesen lefedett magyar piacon egy új cég nem vetheti meg a lábát, főleg nem úgy, hogy hálózatát zöldmezős beruházásokra alapítsa - mondta el a cégvezető. Szerinte egyszerűen elfogytak a megfelelő telkek, s a még lefedetlen régiókban lévő 4-5 helyet a fenti cégek már kiválasztották - számol be a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!