1p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Az alternatív médiafelületeken 22 százalékkal emelkedett a reklámköltés tavaly, így elérte a 73,4 milliárd dollárt. Ebbe beletartoznak az online reklámok, a mobiltelefonon megjelenő hirdetések, az óriásplakátok és a kültéri digitális reklámok - írja az Adage.com.

A felmérésben összesen 18 alternatív reklámozási formát vizsgáltak, ezek aránya tavaly 16,1 százalék volt a teljes reklámpiacból. 2002-ben még mindössze pénzük 7,9 százalékát költötték el ezeken a felületeken a reklámozók.

Az idei évre a szakemberek ismét 20 százalék körüli növekedést várnak, a prognózis szerint az alternatív reklámköltés eléri a 88,2 milliárd dollárt. 2007 és 2012 között éves szinten átlagosan 17 százalékkal nőhet a reklámköltés a nem hagyományos médiafelületeken, 2012-re 160 milliárd dollár fölé emelkedhet. Addigra az alternatív média 26,6 százaléknyit hasít ki a teljes reklámtortából.

A felmérések azt mutatják, hogy a cégek nem csökkentik reklámkiadásaikat, ugyanakkor a tradícionális médiumok részesedése csökken. Ez is azt mutatja, hogy az új reklámformák terjednek, ezek ugyanis sokkal hatékonyabbak.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!