Ismét borsot tört a Tesco riválisai orra alá. A vállalat honlapján ár-összehasonlító táblázat díszeleg, amelyből minden héten kiolvasható, szám szerint hány termék olcsóbb a láncnál, mint legnagyobb riválisainál, az Asdánál, a Sainsbury'snél vagy a Morrisonsnál.
A világ harmadik legnagyobb lánca azt sem rejti véka alá, hogy hány termékhez juthatnak hozzá a vásárlók olcsóbban a rivális üzletekben, illetve mi kerül pontosan ugyanannyiba, bárhova is térjen be a fogyasztó. Minden héten mintegy tízezer termék árát ellenőrzik a legnagyobb áruházakban, Nagy-Britannia három különböző pontján, hogy hiteles képet kapjanak a kínálat és ár tekintetében.
Amennyiben a vizsgált üzletben a termék nem kapható, úgy árat sem tesznek mellé, viszont ha több árat is találnak egy áruházon belül, akkor mindig a legalacsonyabbat tüntetik fel a listában.
A weboldal keresőjébe bármely termék nevét begépelheti a kíváncsi vásárló, és pillanatok alatt megkapja a teljes terméklistát, valamint az ahhoz tartozó árakat. Mivel a Tesco termékportfoliója a kiindulási alap, így ahhoz viszonyítva jelennek meg a konkurenseknél kapható készítmények és azok fellelt árai.
Menedzsment Fórum