Egy informatikai hiba miatt az elmúlt napokban mintegy 151.000 hűséges vásárlónk újra megkapta az elmúlt 7 hónap vásárlásai után járó hűségpontjait, és az ezzel járó ajándékkuponokat. Hibáztunk, ennek terhei a vállalat számára jelentősek. Mégis úgy döntöttünk, hogy nem "hívjuk vissza" Önöktől, nem blokkoljuk ezeket az utalványokat – áll a sportáruház Facebook oldalán.
A Decathlon vezetősége vélhetőleg némi mérlegelés után arra jutott, hogy ha letiltják a tévesen adott kuponokat, az sokkal nagyobb károkat okoz, hiszen az "értetlen vásárlók" plusz adminisztrációja mellett a frusztrációjukkal és az esetleges negatív sajtóval is számolniuk kellett volna. Bár a hűségpontok levásárlása költséget jelent, de forgalmat is generál. Emellett a meglepő lépésről beszámoló média, kapnak olyan megjelenéseket, amelyek más esetben komoly összegeket emésztenének fel.
Az áruház persze igyekezett "marketingesebb" választ adni a lépésre. Úgy fogalmaztak, hogy: hűek szeretnénk maradni cégünk hitvallásához, melynek egyik alappillére vásárlóink elégedettsége és az, hogy népszerűsítsük a sportolást a lehető legszélesebb körben.
Ezeknél a csapatoknál mindenki milliomos
mfor.hu