1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A tévéreklámokra költött összeg aránya 38,2 százalékra növekszik a teljes hirdetési költésben 2008-ban - derül ki a ZenithOptimedia friss felméréséből.

Ennek a költésnek a nagy részét a kínai olimpiai játékok generálja majd a szakértők szerint. A felmérőcég szerint az országban 41,3, a dél-kelet-ázsiai régióban összességében pedig 42,5 százalékra emelkedik majd a televíziós hirdetésekre fordított összeg aránya.

Észak-Amerikában és Nyugat-Európában ezzel szemben csökkenni fog a tévé reklámtortából kihasított szelete, 32,4, illetve 30,4 százalékra - írja az eMarketer.

Az internetes reklámokra költött összeg globális szinten - lélegzetelállító, 85 százalékos 2006 és 2009 közötti növekedés után - eléri a hirdetésekre fordított összes forrás 9,5 százalékát. Idén is  mintegy 30 százalékkal fog emelkedni az online reklámozásra költött pénz, míg a televízió esetében csak egy százalék alatti ingadozásokról beszélhetünk.

Az Egyesült Államok teljes reklámköltése a korábban becsült 3,3 helyett 2,5 százalékkal fog nőni jövőre, ami főleg a másodlagos jelzálogpiac összeomlásának tudható be.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!