3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Továbbra sem tudja érdemlegesen megközelíteni fő vetélytársát a TV2, a televízió főműsoridőben minden estét az RTL Klub nyert a múlt héten. Az ismétlések miatt a szerdai napot is vitte a piacvezető, akiknek egyetlen bánata Győzike lehet, mely ismét lemaradt az NCIS-től.

A kereskedelmileg fontos 18-49-es kategóriában némileg javított ugyan múlt heti nézettségén a TV2, ám mindez csak szépségtapasz volt a nézettségi versenyben. Az esti programsávban ugyanis összesítésben minden nap az RTL Klub műsorait követték többen.

Általánosságban elmondható, hogy a Barátok közt továbbra is verhetetlen, igaz ellenlábasa, a Jóban rosszban folyamatosan a csatorna átlagánál jobb számokat ér el. A Tények két napon is méltó kihívója tudott lenni az RTL Híradójának, ám ezt követően a Vacsoracsata kontra Áll az alku csatában rendre a piacvezető csatorna került ki győztesen.

Ami a hét napjait illeti, a legszorosabban hétfőn alakult a versengés, amikor az este legnézettebb műsora a NCIS lett. A Tengerészeti Helyszínelők 30,2 százalékos közönségaránnyal hagyták maguk mögött a Győzike című magyar realityt (25,3% SHR), a sorozat kiváló teljesítménye révén a hét legnépszerűbb TV2-es procukciója címet is megszerezte a 18-49 éves célcsoportban.

A kedd a megszokott RTL fölényt hozta köszönhetően a Barátok közt után vetített Mentalista című sorozatnak, mely a héten ismét a műfaj legnézettebb darabja volt. Ugyan a TV2 közleménye szerint szerdán a nézők hűsége ismét a Doktor House ismétlés epizódját avatta a legnépszerűbb műsorelemmé minden vizsgált korosztályban, a dokira a 18-49-es célcsoportból közel 500 ezren voltak kíváncsiak, a konkurens csatornán vetített gyengécske film is közel ennyi nézőt vonzott a korcsoportból.

Csütörtökön ismét az RTL egyeduralmának lehettek tanúi a nézők, az esti programsávban a nagy többség Fábryt választotta, ennek köszönhetően a beszélgetős műsor érte el a héten a legmagasabb, 40 százalék feletti közönségarányt. A pénteki napot aztán kényelmes különbséggel abszolválta az RTL Klub.

A hétvégi programok versenye szombaton volt szoros, Az olasz meló – igaz minimális különbséggel, de - legyőzte az RTL Klub ellene küldött Gyerekszomorító igen című vígjátékát. Vasárnap ugyanakkor már kevésbé volt szerencsés a TV2 választása, a náluk vetített Fúrófej Taylor jócskán lemaradt A nemzet aranya mögött. Igaz, ezt követően Hajdú Péter és az évad utolsó Frizbije saját sávjában győzni tudott (396 ezer néző), az RTL Sárkányok bosszúja című filmjét (283 ezer néző) szorította maga mögé.
 
Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!