1p

Az régóta köztudott, hogy a kutatás milyen jelentőséggel bír a piac befolyásolás területén. A fenti tényt mostanában a PR eszközök alkalmazásakor is egyre inkább figyelembe veszik.

10. Szűkszavúság, takarékosság

A vizsgálat során diszkrécióra kell törekednünk. A felmérések gyakoriságával médiai sikereinket kockáztatjuk. A sajtó érdeklődése csökkenhet, s megkérdőjeleződhet hitelességünk is. Sokkal jobb, ha takarékosan bánunk lehetőségeinkkel. A US Trust esetében, akik kezdetben évente 4 alkalommal jelentették meg felmérésüket ez idővel csökkent. hogy ne menjen a hitelesség rovására a gyakoriság. A lehető legjobb kérdés, amit egy PR szakember egy újságírótól kaphat: Mikor várható a következő felmérés?

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!