Rupert Stadler nem akart az autópiac egészét illetően jóslásokba bocsátkozni, csak annyit jegyzett meg, hogy szerinte az iparág a legnehezebben már túljutott.
Az Audi nagy jelentőséget tulajdonít a kínai piacnak, amely ösztönözheti a fellendülést. A vállalat itt erőteljes növekedésre számít: 2015-ig évente mintegy 200 ezer autót akar értékesíteni.
Tavaly az ingolstadti konszern a legeredményesebb felsőkategóriájú német autógyártó volt Kínában 120 ezer autó eladásával. Az idén ezt a mennyiséget mindenképpen felülmúlják - közölte Stadler -, erre utal, hogy márciusban több mint 11 800 autót adtak el, és az áprilisi értékesítés is kitűnőnek ígérkezik.
A sanghaji vásáron mutatta be az Audi átalakított Q7-es terepjáróját. A kisebb Q5-öst 2009 végén Kínában is gyártani kezdik.