A hivatal még júniusban írt ki egyszerű közbeszerzési eljárást taxirendszerű szolgáltatásra Budapesten és a közigazgatási határától számított húsz kilométeres körzetben, amelyre öten jelentkeztek: a jelenlegi szolgáltató - a Budataxit és a Tele5Taxit működtető - Buda Kft., továbbá a 6x6 Taxi Kft., a Főtaxi Zrt., az Euro Taxi Kft., valamint a Rádió Taxi Kft. és a HP Taxi Kft. alkotta konzorcium.
A jelentkezési feltételek között szerepelt, hogy a társaságoknak legalább 150 autóval és 24 órás, folyamatosan elérhető diszpécserszolgálattal kell rendelkezniük, valamint az elmúlt három évből legalább egy nettó 10 millió forint értékű, nem magánszemélyek számára végzett taxiszolgáltatásra vonatkozó szerződést is fel kellett mutatniuk.
A pályázaton végül a Buda Kft.-t az első, a 6x6 Taxit a második helyre rangsorolta az OH, míg az Euro Taxi, valamint a Rádió Taxi-HP Taxi közös ajánlatát érvénytelenítette.
Az Euro Taxiét - amely tagja a Budapest Airport taxitenderét megnyerő Zóna Service konzorciumnak - azért, mert az eljárás során visszavonta az ajánlatát, a Rádió Taxi-HP Taxi konzorciumét pedig azért, mert nem igazolta pénzügyi-gazdasági alkalmasságát az ajánlati felhívásnak megfelelően - áll a Napi Gazdaság cikkében.