1p

A német Volkswagen autógyártó csoport luxusmárkája, az Audi jövőre legalább egymillió kocsit akar eladni, és öt év alatt körülbelül tízmilliárd eurót szán autói fejlesztésére - mondta az Audi vezérigazgatója, Rupert Stadler szerdán a Reuters hírügynökségnek a tokiói autószalonon.

Különösen fontosnak nevezte a vezér az ázsiai piacot. Kínában 2015-ben már kétszázezer kocsit adhatnak el az idén várható 82 ezer helyett. Kínában a luxusmárkák közül az Audi továbbra is megelőzi a BMW-t és a Mercedes-Benzt. A cég erősíteni akar az Egyesült Államokban, ahol viszont le van maradva két versenytársa mögött, emlékeztetett a vezérigazgató a Dow Jones hírügynökségnek nyilatkozva.

Az Audi újabb rekordév felé halad: 741 300 járművet adott el az első kilenc hónapban, 8,3 százalékkal többet, mint a tavalyi első háromnegyed évben. Szeptemberben 84 700 autót értékesítettek, 1,8 százalékkal többet az egy évvel korábbinál. Idén egyvégtében a tizenkettedik rekordévre számítanak, 950 ezer kocsit, 45 ezerrel többet remélnek eladni a tavalyinál.

MTI/Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!