Különösen fontosnak nevezte a vezér az ázsiai piacot. Kínában 2015-ben már kétszázezer kocsit adhatnak el az idén várható 82 ezer helyett. Kínában a luxusmárkák közül az Audi továbbra is megelőzi a BMW-t és a Mercedes-Benzt. A cég erősíteni akar az Egyesült Államokban, ahol viszont le van maradva két versenytársa mögött, emlékeztetett a vezérigazgató a Dow Jones hírügynökségnek nyilatkozva.
Az Audi újabb rekordév felé halad: 741 300 járművet adott el az első kilenc hónapban, 8,3 százalékkal többet, mint a tavalyi első háromnegyed évben. Szeptemberben 84 700 autót értékesítettek, 1,8 százalékkal többet az egy évvel korábbinál. Idén egyvégtében a tizenkettedik rekordévre számítanak, 950 ezer kocsit, 45 ezerrel többet remélnek eladni a tavalyinál.
Tízmilliárd euróból fejleszt az Audi
A német Volkswagen autógyártó csoport luxusmárkája, az Audi jövőre legalább egymillió kocsit akar eladni, és öt év alatt körülbelül tízmilliárd eurót szán autói fejlesztésére - mondta az Audi vezérigazgatója, Rupert Stadler szerdán a Reuters hírügynökségnek a tokiói autószalonon.