1p

A budapesti téli turisztikai szezon fellendítése érdekében indított Budapest Winter Invasion kampány híre a magyar nemzeti légitársaság oneworld szövetségi tagságának köszönhetően havonta átlagosan több mint húszmillió légi utashoz jut el világszerte - közölte a Malév.

Öt hónapon keresztül a Malév és a szövetség partner légitársaságai fedélzeti magazinjaikban és videó programjaikban, valamint online csatornáikon hívják fel az utazni vágyók figyelmét a magyar fővárosra.

A Malév azon túl, hogy fedélzeti magazinjában, weboldalán, törzsutasainak és partnereinek szóló hírleveleiben utasai figyelmébe ajánlja a magyar fővárost, egyik B737-es repülőgépének oldalán is hirdeti Budapest téli "inváziós" kampányát - áll a közleményben.

A Budapest Winter Invasion honlapjának látogatottsága 44 százalékkal nőtt októberben az egy évvel korábbihoz képest - fűzik hozzá.

MTI/Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!