1p

A BMW csoport tavaly 6,4 százalékkal 1,96 millióra növelte eladásait. Decemberben 186 786 autót értékesített a konszern, 2,9 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.

A csoport éves forgalmán belül a BMW márka 7,5 százalékkal több, 1,66 millió autót értékesített. A BMW ezzel megőrizte előnyét a prémium kategóriában, mivel az Audi tavaly 1,58 millió, a Mercedes pedig 1,46 millió autót adott el.

A BMW márka legnépszerűbb modellszériája a 3-as volt tavaly az eladások 23 százalékos növekedésével közel félmillió példányra. A BMW konszernhez tartozó Mini márka tavaly 30 455 autót adott el, 5,9 százalékkal többet, mint 2012-ben.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!