1p

A BMW csoport tavaly 6,4 százalékkal 1,96 millióra növelte eladásait. Decemberben 186 786 autót értékesített a konszern, 2,9 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.

A csoport éves forgalmán belül a BMW márka 7,5 százalékkal több, 1,66 millió autót értékesített. A BMW ezzel megőrizte előnyét a prémium kategóriában, mivel az Audi tavaly 1,58 millió, a Mercedes pedig 1,46 millió autót adott el.

A BMW márka legnépszerűbb modellszériája a 3-as volt tavaly az eladások 23 százalékos növekedésével közel félmillió példányra. A BMW konszernhez tartozó Mini márka tavaly 30 455 autót adott el, 5,9 százalékkal többet, mint 2012-ben.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!