2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A piaci átlagnál nagyobb mértékben növelte eladásait Magyarországon a müncheni székhelyű BMW, de a 2015-ös növekedési kilátások egyelőre bizonytalanok.

Baudouin Denis, a BMW Group Magyarország ügyvezető igazgatója a 2014-es évet értékelő sajtótájékoztatóján pénteken Etyeken kifejtette: a magyar piac átlagosan 20 százalékot bővült 2013-hoz képest, a BMW viszont ennél nagyobb mértékben, 22 százalékkal növelte eladásait, ezzel a három prémium német autógyártó között is a legerősebb évet zárhatta.

A BMW márka 1736 autót adott el a magyar piacon, ennek jelentős része vállalati vevőhöz került, a csoporthoz tartozó Mini pedig 26 százalékkal adott el több autót az egy évvel korábbihoz képest, a 2013-as 91-ről 115-re nőtt az átadok járművek száma.

Az MTI kérdésére válaszolva Baudouin Denis a 2015-ös évről azt mondta, egyelőre nehéz előrejelzést adni, de a piacban vannak még tartalékok, ugyanis a 2008-as, piaci válság előtti értékesítési szintet még nem érték el. Hozzátette: a nagyobb gyártók kétszámjegyű növekedésre számítanak.

A bajor cég 2013-at rekordszámú eladással zárta: először értékesítettek a cég történelmében 2 millió fölötti járművet. A csoporthoz tartozó BMW-ből, Miniből, Rolls Royce-ból és motorokból 2,1 millió fogyott szerte a világban, ez 7,9 százalékos bővülést jelent.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!