2p

Minden eddiginél nagyobb, több mint 70 honlapot átfogó online életmód kutatás kezdődött a magyar interneten hétfőn.

Minden eddiginél nagyobb, több mint 70 honlapot átfogó online életmód kutatás kezdődött a magyar interneten hétfőn - közölte Klenovszki János, a kutatást végző TGI Magyarország és a Net Research Center Kft nevében az MTI-vel.

A TGI-NRC Visitor LifeStyle Research 2001 néven hagyományos kutatással is megalapozott online életstílus felmérés célja, hogy a honlapok üzemeltetői, az internetes szakma és a kutatók hiteles képet kapjanak a hazai internetes társadalom demográfiai összetételéről, médiahasználati- és fogyasztási szokásairól, valamint életstílus jellemzőiről - közölte Klenovszki, aki az NRC ügyvezető igazgatója.

Az évente ismétlődő kutatás nemcsak a résztvevők számától, de a nyerhető ajándékok összértékének nagyságától (3 000 000 Ft) is az eddigi legnagyobb online kutatásnak számít - tette hozzá.

A kutatás eredményei nemcsak a honlapok üzemeltetőinek munkáját segítik, hanem a különböző szociológiai és internetes társadalmat érintő kutatásokat is megalapozhatják. A kutatók minden internetezőt arra kérnek, hogy lehetőségük szerint szakítsanak időt a kérdőív kitöltésére, segítsék válaszaikkal a hazai internetes társadalom megismerését, illetve az egyes honlapok munkáját.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!