Az idei év első három hónapjában 71 százalékkal ért el több bevételt a MOHI, mint 2005 első negyedében, s az első féléves 55 százalékos növekedés is kiugrónak mondható. A 2006-os parlamenti választások kampányában a politikai pártok intenzíven használták az online médiumokat, aztán jött a németországi foci vb, ami újabb nagyszerű alkalommal szolgált az extra hirdetési költésekre.
A MOHI idei harmadik negyedévi számai töretlen növekedést mutatnak. A harmadik negyedévben a bővülés 50,9 százalékos volt, míg az idei első kilenc hónap összes bevétele a tavalyi első kilenc hónapénál 53,5 százalékkal volt nagyobb. Idén az első háromnegyedévben a MOHI-tagok kis híján annyit hoztak össze, mint tavaly egész évben.
Egyes ágazatok - amilyen például a pénzügyi szektor a maga bankjaival és biztosító társaságaival, vagy az autóipar - folyamatosan növelik online költéseiket, megteremtve ezzel a piacbővülés szilárd, évekig eltartó alapjait. Nekik is lesz köszönhető, hogy a 2006-os teljes esztendőre - minden előzetes várakozást messze felülmúlva - a MOHI előreláthatólag 50 százalék körüli bővülést fog mutatni.
(Néhány napja téves adatok jelentek meg a MOHI harmadik negyedéves eredményeiről, a fenti adatokat és növekedési számokat a MOHI által újra ellenőrzött számítások alapján tesszük közzé.)