1p

Fél éves működése alatt közel kétezer megkeresés érkezett az Egészségbiztosítási Felügyelethez - mondta Daróczi Dávid kormányszóvivő sajtótájékoztatóján.

A kormányszóvivő az intézmény működésével kapcsolatosan elmondta: az a cél, hogy az állampolgár ne kiszolgáltatottja legyen egy pazarló és igazságtalan rendszernek, hanem felelős fogyasztója az átlátható egészségügyi szolgáltatásoknak.

Hozzátette: az Egészségbiztosítási Felügyelet létrehozásának az is célja volt, hogy Magyarországon igazságos egészségügyi rendszer jöjjön létre, valamint visszaszoruljon, megszűnjön a hálapénz.

Daróczi Dávid tájékoztatása szerint az Egészségbiztosítási Felügyelethez 2007 januárjától július végig összesen 1967 megkeresés érkezett, ezek közül 652 esetben éltek panasszal az állampolgárok.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!