1p

A Mintel piackutató felmérése szerint a brit lakosság körében az elmúlt negyedévben nem nőtt az internet penetráció mértéke, így az továbbra is 51 százalékos.

Ugyanakkor a britek 8 százaléka legalább három órát internetezik naponta, ami azt jelenti, hogy több időt tölt a világhálón, mint a TV képernyő előtt.

A felmérés szerint az otthonról netezők, akik átlagosan 43 percet töltenek el az interneten, 86 százaléka elektronikus levelezésre, 75 százaléka információk felkutatására, olvasására, míg 37 százaléka számlák fizetésére, illetve pénzügyi műveletek végrehajtására használta az elmúlt egy hónapban az internetet.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!