3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Match, Smatch és Alfa boltokat üzemeltető Csemege-Match Kereskedelmi Rt-nél a cég közgyűlésének döntése értelmében október végén 15 millió eurós, mintegy 4 milliárd forintos jegyzett tőke emelést hajtanak végre.

A Match, Smatch és Alfa boltokat üzemeltető Csemege-Match Kereskedelmi Rt-nél a cég közgyűlésének döntése értelmében október végén 15 millió eurós, mintegy 4 milliárd forintos jegyzett tőke emelést hajtanak végre - közölte a társaság az MTI-vel.

A tőkeinjekciót a menedzsment az év elején elindult beruházások folytatására, illetve - 2003 végéig - a Smatch boltok Match-csá történő átalakítására szánja. A közlemény szerint a célkitűzések között szerepel továbbá az új marketing és kereskedelmi stratégia bevezetése, ezen belül a Match hálózat hazai ismertségének növelése.

A vállalatcsoport legutóbb tavaly novemberben kapott 5,5 milliárdos tőkeinjekciót, amelyből elindította a Match bolthálózatainak korszerűsítésével kapcsolatos projekteket. Ennek keretében bevezették az üzletekben a Bomag informatikai rendszert, befejeződött a központi logisztika átszervezése és a menedzsment átalakítása. Az azonos tulajdonban lévő Csemege-Match Rt. és a Profi Magyarország Rt. júliusban jelentette be, hogy 2004 végére egységesen, Match néven üzemelteti tovább boltjait.

Az idei év végéig 113 Smatch szupermarketet és 68 Profi diszkontot Match üzletté alakítják át, így 201-re nő a Match szupermarketek száma Magyarországon. A Match áruházlánc kiterjesztésével párhuzamosan, a Csemege-Match Rt. marketing és kereskedelmi igazgatósága teszt-boltok indítását tervezi. A projekt keretében 4 Smatch és 3 Profi boltot Match bolttá alakítanak annak érdekében, hogy az új marketing koncepció működését a gyakorlatban tanulmányozzák.

A Csemege-Match Kereskedelmi Rt.-hez tartozó 12 Alfa áruházat, a központi infrastruktúra igénybevétele mellett autonóm irányítás alá vonják. Az Alfa láncot egy külön, erre a feladatra kinevezett igazgató irányítja majd. A Csemege-Match Kereskedelmi Rt. 99 százalékban a belga Delhaize-csoport tagja. A társaság korábbi közlése szerint az üzlethálózat forgalma évek óta csökken: 1999-ben 100 milliárd, 2000-ben 92 milliárd, 2001-ben 88 milliárd forint volt, tavaly 82 milliárd forintra mérséklődött. A cég elnök-vezérigazgatója korábbi nyilatkozata szerint 2003-ban a tavalyihoz hasonló vagy valamivel alacsonyabb forgalmat várnak, és üzemi szinten szeretnének nyereséget elérni.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!