2p

Exkluzív szerződést kötött a tengerentúlon az egyik legnépszerűbb divatmárka, a Tommy Hilfiger a Macy's áruházlánccal, melynek értelmében a jövőben kizárólag neki szállít a piros-fehér logóval ellátott ruháiból.

Alaposan borsot tört a Macy's a konkurensei orra alá, amikor pénteken bejelentette, hogy a jövőben kizárólag az ő üzleteiben fogják árusítani a Tommy Hilfiger termékeket. A világhírű márka és a divatlánc megállapodása januártól veszi kezdetét, addig a konkurens áruházak polcairól le fognak kerülni a Tommy Hilfiger termékek, jelentették be a szerződő felek.

Az elemzők szerint a most nyélbeütött megállapodás nem csak a Macy's számára kedvező, de a Hilfiger forgalmát is megdobhatja, a becslések szerint a 800 amerikai áruházban évente 200 millió dollár értékben kelhetnek el a divatmárka termékei.

Ugyan több áruházlánc és divatmárka között létrejöttek az elmúlt évtizedben hasonló megállapodások, ám az iparági elemzők szerint első alkalommal kötelezte el magát egy ilyen népszerű márka. A Tommy Hilfiger a kilencvenes évektől olyan tervezőkkel és márkákkal került egy kategóriába, mint a Ralph Lauren, a Calvin Klein vagy éppen Donna Karan, miközben a cége forgalma sokáig dinamikusan nőtt.

A növekedés azonban az elmúlt néhány évben megtört, így a szakértők szerint a márka részéről is logikus lépés volt aláírni az exkluzivitást biztosító szerződést, ennek köszönhetően ugyanis reális esély van arra, hogy a Tommy Hilfiger termékek forgalma új lendületet vegyen.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!