Alaposan borsot tört a Macy's a konkurensei orra alá, amikor pénteken bejelentette, hogy a jövőben kizárólag az ő üzleteiben fogják árusítani a Tommy Hilfiger termékeket. A világhírű márka és a divatlánc megállapodása januártól veszi kezdetét, addig a konkurens áruházak polcairól le fognak kerülni a Tommy Hilfiger termékek, jelentették be a szerződő felek.
Az elemzők szerint a most nyélbeütött megállapodás nem csak a Macy's számára kedvező, de a Hilfiger forgalmát is megdobhatja, a becslések szerint a 800 amerikai áruházban évente 200 millió dollár értékben kelhetnek el a divatmárka termékei.
Ugyan több áruházlánc és divatmárka között létrejöttek az elmúlt évtizedben hasonló megállapodások, ám az iparági elemzők szerint első alkalommal kötelezte el magát egy ilyen népszerű márka. A Tommy Hilfiger a kilencvenes évektől olyan tervezőkkel és márkákkal került egy kategóriába, mint a Ralph Lauren, a Calvin Klein vagy éppen Donna Karan, miközben a cége forgalma sokáig dinamikusan nőtt.
A növekedés azonban az elmúlt néhány évben megtört, így a szakértők szerint a márka részéről is logikus lépés volt aláírni az exkluzivitást biztosító szerződést, ennek köszönhetően ugyanis reális esély van arra, hogy a Tommy Hilfiger termékek forgalma új lendületet vegyen.