2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Magyar Turizmus Rt. megbízásából a Post Edison Produkciós Ház közreműködésével készülnek el a társaság legújabb, az észak-amerikai piacra szánt országimázs-filmjei, amelyekben a főszerepet Tony Curtis játssza.

A filmeket Lóránt Attila, a Post Edison tulajdonos-művészeti vezetője rendezi és Vecsernyés János operatőr fényképezi, az utómunkálatokért a Post Edison stúdió, a filmprodukcióért a H&H felel. A Magyar Turizmus Rt. (MT) a filmek elkészítésére a H&H-t saját finanszírozású, azaz nem közbeszerzési pályázat során választotta ki, az utómunkálatok elvégzésével a Post Edison stúdiót bízta meg. A tenderre összesen három cég nyújtott be érvényes pályázatot. A megbízás két reklámfilm elkészítésére szól, az egyik kifejezetten Budapestet, míg a második inkább Magyarország vidéken található vonzerejét népszerűsíti. A szpotok elsősorban az 55 év feletti tehetős rétegeket célozzák, számukra akarják vonzó úti céllá tenni Magyarországot. A filmekben a főszerepet Tony Curtis világhírű színész az MT felkérésére ingyen vállalta.

Kenderesy Nadin, az MT pr- és rendezvényigazgatója elmondta, hogy az elsődleges célcsoportnak megfelelően és magyar származás miatt esett a választás Tony Curtisre. A forgatási munkálatok október végén befejeződtek, az utómunkálatok elvégzésére még egy hónap áll rendelkezésére a Post Edison utómunka-stúdiónak. A 30 másodperces filmek nagyobb részét az újonnan forgatott anyagok teszik ki, azonban a szpotok első 10-12 másodpercében grafikai háttér előtt Budapestről és Magyarországról készült archív látványfelvételeket látunk majd.

A bevezető után egy grafikai animációval váltunk át az újonnan forgatott minitörténetekre, amelyekben Tony Curtis mindig nagyon "forrón szereti". A budapesti epizód egy kávéházban játszódik, ahol a világhírű színész egy csinos pincérlánnyal flörtöl, mert ő mindig forrón szereti. A vidéki történetben Tony Curtis egy borospincében iszogat és "hadakozik" a prímással, miközben erős paprikát morzsolgat a levesébe, mert ő még mindig forrón szereti. Az elkészült reklámfilmek Észak-Amerika legnagyobb televíziós csatornáin láthatóak majd 2004. tavaszától.

Kapcsolódó anyag:
Gyászos évet zár az idegenforgalom

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!